chlemedia

1. Data: 2007-02-05 23:23:52

Temat: chlemedia
Od: "Arek R." <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy to tak się pisze - czy ktoś słyszał o takich bakteriach ?
Moja mama ma bóle kości i stawów i lekarz zdiagnozował takie bakterie.
Cała rzecz jest trochę dziwna dla mnie bo o ile wiem nie były
przeprowadzone jakieś specjalne badania - tylko ogólne krew i mocz,
podobno w polsce nauka stoi na niskim poziomie, ale na zachodzie znają
tą chorobę dobrze. Choroba jest zaraźliwa, jest 17 szczepów tych
bakterii i sporo ludzi je ma. chyba pochodzi z krajów arabskich. Na
razie mama bierze serie antybiotyków ale zdaje się że lekarz chyba uważa
że rodzina też może być zarażona. Teoretycznie miałbym nawet początkowe
objawy - łzawienie oczu, być może problemy z oskrzelami - mam napady
kaszlu - tylko że w ciągu paru lat odwiedziłem wielu lekarzy, porobiłem
różne badania i nikt o żadnej chlemedi nic nie wspomniał.

2. Data: 2007-02-05 23:29:14

Temat: Re: chlemedia
Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek R." <w@stopce> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja mama ma bóle kości i stawów i lekarz zdiagnozował takie bakterie.

> podobno w polsce nauka stoi na niskim poziomie, ale na zachodzie znają

Tu tez. A pisze sie chlamydia. Reszte powiedzą ci google

Angie

Wylew, jakie rokowanie?
Czy znacie coś aby się nie rozpłakać na pogrzebie? Najchętniej bez recepty i ziołowe...
Jakie opinie lekarzy na temat ETIAXIL-u? Jest bezpieczny?
powiększona brodawka na języku
schizofrenia-objawy negatywne-leki jakie