chodzicie do salonow kosm.erisa?

1. Data: 2006-03-01 12:14:22

Temat: chodzicie do salonow kosm.erisa?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak tam teraz jest? lata temu jak bylam, to dawali taka obcisla tunike do
kolan, w ktorej sie paradowalo przez korytarz przy obcych ludziach, a szlo
sie np. na depilacje lydek:(

1. Data: 2006-03-01 15:15:57

Temat: Re: chodzicie do salonow kosm.erisa?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> jak tam teraz jest? lata temu jak bylam, to dawali taka obcisla tunike do
> kolan, w ktorej sie paradowalo przez korytarz przy obcych ludziach, a szlo
> sie np. na depilacje lydek:(

zadna z was nie chodzi?

1. Data: 2006-03-01 19:10:45

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zadna z was nie chodzi?

Ja byłam 1 raz. Wiecej nie pojde. Fatalny, niedouczony personel maja.
Byłam w ich salonie w Gdansku

1. Data: 2006-03-01 19:42:38

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja byłam 1 raz. Wiecej nie pojde. Fatalny, niedouczony personel maja.
> Byłam w ich salonie w Gdansku

a czego nie wiedzieli? i dawno bylas? mieli wciaz te koszmarne tuniki?

1. Data: 2006-03-01 20:07:20

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czego nie wiedzieli? i dawno bylas? mieli wciaz te koszmarne tuniki?

Nie, mieli fajny szlafrok:-)ale babsko mi nałozyło zraca maske i nie
chciało zdjac, bo droga(sic)!

1. Data: 2006-03-01 22:28:38

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, mieli fajny szlafrok:-)ale babsko mi nałozyło zraca maske i nie
> chciało zdjac, bo droga(sic)!

cooo?:) nie chciala ci zdjac maseczki z twarzy? to mialas tak zostac np. w
fiolecie na twarzy?:)

1. Data: 2006-03-02 08:25:40

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał

> Ja byłam 1 raz. Wiecej nie pojde. Fatalny, niedouczony personel maja.
> Byłam w ich salonie w Gdansku

Gosiu, a tak przy okazji - gdzie chodzisz do kosmetyczki?
Masz jakis zaufany gabinet albo panią, którą mogłabyś polecić?

[ta litrówka w nicku jest celowa? ;-]

PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-02 09:14:38

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cooo?:) nie chciala ci zdjac maseczki z twarzy? to mialas tak zostac
> np. w fiolecie na twarzy?:)

Nie, stwierdziła, ze poczekamy, moze przejdzie:-(A, ja miałam w nosie
"jej przejdzie", bo mnie paszcza paliła.Z relaksu nici!Nie
przeprowadziła wczesniej wywiadu, nie zapytała czy jestem w ciazy itd.
Zreszta, ja nie lubie kosmetyków Erisa.Nie mam za bardzo zaufania, do
ich cudownych własciwosci.

Gosia

1. Data: 2006-03-02 09:17:53

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Gosiu, a tak przy okazji - gdzie chodzisz do kosmetyczki?
> Masz jakis zaufany gabinet albo panią, którą mogłabyś polecić?

Miałam, boski Blue Velvet. Niestety został zamkniety 2 miesiace
temu:-( Musze poszperac, bo kiedys ktos polecał na grupie dobra
kosmetyczke, w 3 miescie

> [ta litrówka w nicku jest celowa? ;-]

:-)

Gosia

Prywatny gabinet dermatoligiczny (dr. Szymczykowa)-Zabrze
rozpychanie kozaków?
nieudane zakupy!
Pamiatki o igle - jak zlikwidowac?
Tusz Versace