Re: chondromalacja

Data: 2003-04-07 09:14:01
Temat: Re: chondromalacja
Od: "Agnieszka" <a...@t...pl>

Użytkownik "KIMI" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b6kp80$263$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czesc! Mialam chondromelacje i bralam zastrzyki w kolano (tzw. blokady)-
> dostalam na poczatek 1 steryd a pozniej 10 zastrzykow i wiesz co.. nie
dosc
> ze cholernie bolalo to jeszcze mi zaszkodzily bo okazalo sie ze przez
> zastrzyki przerosla mi maz kolanowa.

ale takie coś prze blokady się nie dzieje, tylko przez sterydy może nastąpić
blokada a Hyalgan to nie to samo :)

> Mi osobiscie nie pomogla artroskopia-
> bo kolano nadal mnie boli, al enikt nie mowil ze bedzie wspaniale.

a jaki był wynik artroskopii?

> POWODZENIA! PS> Nie daj sobie wcisnac za duzo zastrzykow- specjalista mi
> powiedzial ze osobie dosroslej podaje sie max 3 blokady.

a ilości max 3 blokad to owszem, zgadzam się (co prawda mi mówiono o max 2),
ale warto podkreślić, że ta ilość dotyczy jednego stawu i jest przeliczana
na cały żywot stawu

pzdr
Aga