Re: chore zatoki:(

Data: 2005-10-31 18:52:19
Temat: Re: chore zatoki:(
Od: "siliana" <t...@o...pl>

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:43637797$0$5433$f69f905@mamut2.aster.pl...

> - niemal calkowita bezpowietrznosc prawej zatoki szczekowej, poza tym
> zatoki oboczne nosa i sitowe powietrzne
> - niedroznosc lejka sitowego po stronie prawej, poza tym kompleksy
> ujsciowo-przewodowe drozne
> - prawostronna cincha bullosa
> - niewielkie esowate skrzywienie przegrody nosa.

no i stalo sie - dostalam skierowanie na operacje. trafilam na
beznadziejnego lekarza, ktory w jednym zdaniu zawarl:
- zrobic jak najszybciej
- panstwowo kolejki do 2 lat
- prywatnie ceny OD 10.000 zl

zalamalam sie! babsztyl mowi o 2-letniej kolejce, a nawet nie wspomniala, ze
powinnam sie zaszczepic na zoltaczke:( nic nie objasnila, na kazde pytala
odpowiadala polgebkiem, 1 wyrazem, patrzac przy tym na mnie niechetnie, wiec
przestalam pytac. pytam sie, gdzie w wwie mozna zrobic te operacje - "na
banacha, ale tam to sie na pewno bez znajomosci nie dostane". dzwonie do
nfz - oni nie wiedza gdzie, podali mi tylko szpitale z oddzialem
laryngologii, ale dzis tam nikt nie pracowal:( dodzwonilam sie tylko do 2, w
1 dowiedzialam, sie, ze kolejka jest 9-miesieczna, a w brodnowskim ktos mi
powiedzial, ze nie ma kolejek, wiec to tez wzbudzilo moj niepokoj:(

czy ktos moze przez to przeszedl w wwie, moze polecic dobry szpital, dobrego
lekarza? wydobylam z czelusci mojego notesa poleconego laryngologa z
szaserow, ale dowiedzialam sie wlasnie, ze mial ciezki wypadek samochodowy,
wylizal sie, ale nie operuje:(