choroba Pethersa

1. Data: 2004-10-14 11:51:16

Temat: choroba Pethersa
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

u mojego 13-letniego syna stwierdzono jałową martwice kosci w obu kolanach.
jestem przerazona, bo jest malo publikacji na ten temat, a te dostepne nie sa
pocieszajace.Lekarze tez bardzo dziwnie podchodza do tej choroby.Mieszkam w
niedużym miasteczku na Podkarpaciu i chcialabym skontaktowac sie z kims z tych
okolic, kto ma lub mial podobne problemy.Prosilabym rowniez o nazwisko jakiegos
dobrego lekarza ortopedy (najlepiej z Rzeszowa lub okolic).Prosze o pilny
kontakt.

2. Data: 2004-10-14 12:13:06

Temat: Re: choroba Pethersa
Od: "julka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem przerazona, bo jest malo publikacji na ten temat, a te dostepne nie

Syn mojej przyjaciółki chorował kilka lat temu, ale, o ile dobrze
pamiętam, to była choroba PERTHESA. Jeśli mówimy o tym samym /a chyba tak/,
to bądż dobrej myśli. Chłopak leżał dosyć długo w szpitalu w Konstancinie, a
potem chyba ze 2 lata chodził o kulach, ale teraz nie ma śladu. Jest juz
studentem i wszystko jest OK.

3. Data: 2004-10-14 13:00:13

Od: "Zet" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:
> u mojego 13-letniego syna stwierdzono jałową martwice kosci w obu
kolanach.

Gdy moj kolega mial 15 lat, zdiagnozowano u niego ta chorobe. Na szczescie
choroba
byla we wczesnym stadium. Chodzil na dosc drogie zabiegi (po czesci
refundowane).
W zasadzie caly proces jego leczenia trwal 2 lata. W pewnym okresie odczuwal
tylko
bol w kolanach, nie musial chodzic o kulach. W tej chwili wszystko jest juz
dobrze
i nie widac skutkow przebytej choroby.

Pozdrawiam i powrotu do zdrowia zycze...

Zet

4. Data: 2004-10-14 18:50:18

Od: "tely" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też jestem z Podkarpacia . Najlepszy specjalista to prof. Snela z Rzeszowa.
Przyjmuje w prywatnej klinice "Asklepios"ul. Podwisłocze Rzeszów telefon
(17)8503700. Teraz coś o samej chorobie -chłopak ma 15 lat więc jeszcze
rośnie leczenie jest cholernie długie 2-3 lata i kłopotliwe ale choroba jest
uleczalna. Głowa do góry. Koszt wizyty u lekarza to 50-70 zł. Ale weź więcej
bo robi od ręki wszystkie badania typu USG, prześwietlenie. U mnie koszt 1-j
wizyty to było 150 zł. póżniej mniej. Mają naprawdę dobry sprzęt. Nie żałuj
tych pieniędzy.

5. Data: 2004-10-14 19:32:23

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
1-j
> wizyty to było 150 zł. póżniej mniej. Mają naprawdę dobry sprzęt. Nie

potwierdzam - dr Snela jest doskonalym specjalista. Mozesz tez sprobowac
dostac sie do poradni ortopedii dzieciecej w Szpitalu wojewodzkim nr 2 -
jako ordynator schodzi tam z oddzialu ( chociaz slyszalem ze
nieregularnie ).

pozdr.

casus

6. Data: 2004-10-14 20:11:25

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Choroba Legg-Calve-Perthesa to jałowa martwica GŁOWY KOŚCI UDOWEJ, czyli
choroba biodra a nie kolana. Może jednak byc tak, że objawia się bólami
kolana. Trzeba wyjaśnić co tu choruje. Jak na chorobę Perthesa to
dziecko jest trochę za stare.

Medycyna sportowa poszukuje ciekawych stron?
Prosaki
Kardiopatia..
Drżące rączki u noworodka
Jadro