choroba jefa

11. Data: 2006-07-09 17:07:10

Temat: Re: pożyteczni idioci
Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e8r1gg$g8f$1@inews.gazeta.pl...
> I jeszcze jedno:
>
> Jak wytlumaczyc fakt, ze wsrod stosujacych diete Kwasniewskiego
> nadspodziewanie czesto ujawniaja sie osobnicy namietnie tropiacy
> wszelkie innosci, nienawidzacy ich, pelni pogardy dla kazdego, kto mysli
> inaczej niz oni sami?

Odwróćmy piłeczkę i zapytajmy jak to jest wsród wegetarian że tak często
można spotkać osobniki twojego pokroju namiętnie tropiących .......

--
" Skoro przypadki problemow z pasozytami
u osob stosujacych diete Kwasniewskiego nie sa odosobnione, a dieta ta

12. Data: 2006-07-09 17:33:08

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2006-07-09 17:50:57

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> http://tinylink.com/?ooqdmEInCY ), o kim wiadomo byloby, ze stosuje MM,
> South Beach, Atkinsa, wegetarianizm, czy jakakolwiek, inna od

sam dałeś odpowiedź
tylko pożyteczni idioci nie widzą tego co należy
odpowiedz,- co dała utrata suwerenności gospodarczej i podporządkowanie
globalizmowi, oraz lansowanie postępowych idei?

czy nie 3 mln bezrobotnych i 1,5 mln emigrantów za chlebem?
czy nie upadek moralności i zdrowych norm społecznych, anarchie i mataczenie
prawa, ochronę oszustów, złodziei i zboczeńców?

i nie pisz mi głodnych kawałków że to są koszta transformacji.
nie stało się to samo, ktoś miał w tym interes aby ciemnote wciskać
a pożyteczni idioci wcielali ją w życie, a teraz bronią

14. Data: 2006-07-09 18:24:56

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> sam dałeś odpowiedź
> tylko pożyteczni idioci nie widzą tego co należy

Powtarzasz komunaly, jak inni podobni tobie. Oczywiscie tak ogolne, ze w
zasadzie nie ma sie do czego przyczepic. Takie babcine "za moich czasow
to bylo lepiej".

I jeszcze pytanie: co twoja odpowiedz ma wspolnego z moim pytaniem? Tak
ciezko ci utrzymac rozum na wodzy?

15. Data: 2006-07-09 21:56:59

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> to bylo lepiej".
>
> I jeszcze pytanie: co twoja odpowiedz ma wspolnego z moim pytaniem? Tak

zgrywasz idiote czy nim jesteś?
nie wiesz o czym mowa

i przestań uprawiać tą pedalską żydokomuszą socjotechnike
(pewnie też nie wiesz o co chodzi)

16. Data: 2006-07-09 23:25:29

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> zgrywasz idiote czy nim jesteś?
> nie wiesz o czym mowa
>
> i przestań uprawiać tą pedalską żydokomuszą socjotechnike
> (pewnie też nie wiesz o co chodzi)

Przekonales mnie. Liberalny stosunek do osobnikow twojego pokroju to
kiepski pomysl. Niektorzy nie zasluguja na prawo wolnego wyrazania
swoich mysli, bo po prostu nie maja czego wyrazac.

17. Data: 2006-07-10 00:25:05

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

Czy na tej grupie kiedykolwiek objawil sie ktos
pokroju Alojzego Kocisza, Andrzeja Czyza

dalej palisz głupa kulturny inteligencie?

pokaż mi autoryzowae tymi nazwiskami wypowiedzi

18. Data: 2006-07-10 07:47:35

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> dalej palisz głupa kulturny inteligencie?

Wow! Gdzie uczyles sie tego jezyka?

> pokaż mi autoryzowae tymi nazwiskami wypowiedzi

Uwazasz, ze jak podpiszesz sie "ali", to pozostajesz anonimowy? W takim
razie to kolejna rzecz, co do ktorej sie mylisz. Dziwne, ze na stronie
Tomka nie bales sie podac swoich danych osobowych, a tutaj sie
krygujesz. Chyba nie wymagam zbyt wiele: ot, miej jaja i podpisuj swoje
zlote mysli prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Wstydzisz sie czy tez
boisz odpowiedzialnosci? Dziwne, ze pyskacze zawsze podpisuja sie
pseudonimami...

19. Data: 2006-07-10 15:00:04

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zlote mysli prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Wstydzisz sie czy tez
> boisz odpowiedzialnosci? Dziwne, ze pyskacze zawsze podpisuja sie

a kto dał ci prawo śmieciu do szargania cudzego nazwiska
skoro nie wiesz kto pisze?
IQ ci zabrakło?
módl się zatem żeby ci tylko gębę obili za twą głupotę
aluzju poniał?????

20. Data: 2006-07-10 15:08:35

Temat: Re: choroba jefa
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@g...pl> napisał(a):

> tego w

> jaki kłamliwy??????

Chociazby twierdzac, ze w/g rzekomo przez niego odkrytej proporcji odzywiali
sie rabini.
Jak sobie wyobrazasz dokladne przestrzeganie tych proporcji B:T:W przez
rabinow w tamtych czasach?
Ponadto rabini nie jedli miesa wieprzowego. Wiele na temat tych jego
"interpretacji biblijnego przekazu" mozna jeszcze napisac...ale mi sie nie chce...

Pomysl wprowadzenia stosunku B:T:W do swojej diety, prawdopodobnie Kwasniewski
podebral dr Hermanowi Taller, ktory poraz pierwszy prawie identyczny stosunek
podal jeszcze w roku 1961/2 w swojej ksiazce o diecie odchudzajacej
pt.Calories Dont"t Count.

Fakt ten jednak dr Kwasniewski zatail i nie zacytowal Tallera w bibliografi do
swojej ksiazki....tak jak to robia uczciwi i odpowiedzialni autorzy innych
tego typu ksiazek....

> zaleca jak najbardziej naturalne zdrowe odżywianie, które w konsekwencji może
> poprawić kondycję zdrowotną i ekonomiczną kraju.

Niestety to nie jest ani naturalne, ani zdrowe odzywianie i w konsekwencji nie
doprowadzi ono do poprawy kondycji zdrowotnej i ekonomicznej kraju.
Tego typu odzywianie doprowadzi do pogorszenia kondycji zdrowotnej (ale trudno
powiedzic czy akurat kraju...raczej tylko tych ktorzy ta diete stosuja)...ale
niewastpliwie na pewno prowadzi ono do polepszenia kondycji ekonomicznej
..kilku osob.

> nic co propaguje nie jest sprzeczne z obecną wiedzą, sprawdziło się też na
> tysiącach ludzi którzy to praktykują.

To co proponuje ma niewiele wspolnego z obecna wiedza, dlatego z braku tej
wiedzy powoluje sie bardzo czesto na Stary Testament oraz na tendencyjnie
dobrane cytaty z Biochemii Harpera.

Pisalem juz tutaj, ze w/g statystyk najczesciej choruja w tej chwili w Polsce
ci co stosuja niskoweglowodanowy styl zywienia a la Kwasniewski lub
Atkins...bowiem te diety sa dobre, ale tylko w celu zrzucenia nadwagi i jesli
sa stosowana krotko, a nie permanentnie...
Chociaz sa ludzie ktorzy moga tak sie odzywiac dlugo...bo to zalezy od genow
wlasnie...
Moze ty tez masz te wlasciwe geny?:)

> sa to ludzie przeważnie starsi po przejściach zdrowotnych i stosowaniu
> uprzednio innego zalecanego "zdrowego" odżywiania

Ludzie starsi sa juz czesto otyli. Zastosowanie wiec restrykcyjnej diety
typu Kwasniewski pozwala im czesto (ale nie zawsze) zrzucic nadwage...
Jak sie zrzuca nadwage wszystko jedno jakim sposobem, to i kondycja fizyczna
sie automatycznie polepsza...ale nie jest to jeszcze dowod na to, ze ta dieta
jest dobra czy optymalna dla nich przy permantnym stosowaniu...
Dlatego wielu pozniej choruje i rownie wielu przedwczesnie umiera...
Pisalem o tym...
O problemach tych ludzi pisal tez jeden z waszych optymalnych doradcow
w swoich artykulach pt. Optymal story. Nie czytales?

> ogromna
> populacji

> wiara i prawda nie zawsze idą w parze i nie zawsze teorie naukowe oparte są
> na rzetelnej wiedzy
> (prosta sprawa - rozwój cywilizacji i człowieka do dziś stanowi nierozwiązaną
> zagadkę i oparte jest na wątpliwych teoriach)
> stąd każdy ma prawo je swobodnie interpretować

Nie, to nie tak....jesli dr Kwasniewski krytykuje caly swiat naukowy i zarzuca
mu niemoralnosc w stosunku do ludzi chorych, to sam jesli chce to zmienic
powinien byc bez zarzutu pod tym wzgledem...jesli tego nie robi, to jest
niepowazny....i niebezpieczny, bo oszukuje ludzi chorych.

Wlasnie dokladnie identyczne nauki podwojnej moralnosci w stosunku do ludzi
zaleca Talmud, a Polacy przeciez sa chrzescijanami a nie ortodoksyjnymi
Zydami.Nieprawdaz?
Zapoznaj sie co nieco z Talmudem, to zobaczysz analogie pomiedzy tym co tam
sie zaleca, a tym co pisze dr Kwasniewski.

> praktyka Kwaśniewskiego zweryfikowała natomiast to pod kątem żywienia
> wnioski jakie z tego wyciągnął pochodzą właśnie z owej praktyki i sprawdzają
> się

Nic podobnego, nic nie zostalo pozytywnie zweryfikowane .....Zreszta miliardy
ludzi ktorzy zyja na globie ziemskim nie stosuje tej diety Kwasniewskiego i
tez zyje oraz ciesza sie dobrym zdrowiem.
Niektore nacje sa generalnie nie tylko zdrowe, ale i cechuje je nieprzecietna
dlugowiecznos oraz sprawnosc intelektualna..... pomimo, ze w ich pozywieniu
nie dominuja tluszcze zwierzece....a wlasnie weglowodany......

> sie
> sie

> a znasz takie powiedzenie?
> "woda leczy i kaleczy"
> maszyna pracująca na takim samym paliwie nie zawsze bedzie jednakowo awaryjna
> i wyeksploatowana, a człowiek?
> nie przypisuj więc wszystkiego Kwaśniewskemu
> myślenie i wyciąganie logicznych wniosków oraz stosowanie to rzecz
> indywidualna

Nabiles sobie glowe tym co powypisywal w swoich ksiazkach Kwasniewski
porownujac czlowieka do.....maszyny, robota...zasilanego poliwem.

Czlowiek niestety nie jest robotem !!

> a co ma piernik do wiatraka?

Jak to co ma?

Przeciez to ty mnie nazywales stetryczalym Zydem, ktory nie chce
aby Polacy poznali tajemnice sposobu zywienia ukryta przez rabinow i dlatego
krytykuje diete Kwasniewskiego.

> jak już to ktoś napisał zróżnicowanie genetyczne wśród pewnych gatunków
> zwierząt jest znacznie większe a zarcie mają takie same i podobnie się
> rozwijają
> jak dotychczas brak jest sprawdzonych dowodów - geny a typ odżywiania

Ale z ludzmi jest troche inaczej, bo czlowiek jest wszystkozerca i
manipulowanie skladem tej wszystkozernej diety moze miec rozny wplyw na jego
kondycje fizyczna i psychiczna poprzez sterowanie w ten sposob wlanie ludzkim
DNA (czyli przekazem genetycznym).

> moje pokolenie przeżyło już trzykrotnie zmiane nawyków żywienowych
> i skutki też sa widoczne, zgodne z obserwacją poczynioną wiele lat temu przez

Nie to tez nie tak, pokolenia zyja sobie, a zalecenia dietetyczne zyja sobie.
Powie ci o tym kazdy profesjonalny dietetyk. Ludzie nie stosuja sie nigdy do
zadnych zalecen dietetycznych (chyba, ze sie odchudzaja lub sa powaznie chorzy).
Ludzie kieruja sie swoimi upodobaniami smakowymi, przyjemnoscia wyplywajaca ze
wspolnego biesiadowania i...zasobem swoich portfeli.
Bardzo niewielu zyje swiadomie...

polskie ziemie przybyl wraz z Napoleonem:)

> ja jestem mentalnie "chłop z chłopa" którego interesem jest trzymać się
mocno na tej swojej a nie innej ziemi.

Znam wielu "chlopow" ktorzy przestali sie trzymac swojej ziemi i na dobre im
to tylko wyszlo...Jesli zakotwiczasz sie w jednym miejsu, nie wiesz co jest
gdzie indziej....

> mimo że żydem nie jesteś jak piszesz to cierpisz na podobną polonofobie,
> przyczyn poszukaj a napewno są gdzieś ukryte

Nie bedze dyskutowal albo ci sie tlumaczyl z twoich osobistych uprzedzen w
stosunku do mnie:)

> nie widziałem żebyś opluwał Lutza,
> który nie wyklucza i nie krytykuje Kwaśniewskiego,

Bo ja nikogo nie opluwam....ja tylko pisze o pewnych sprawach krytycznie w
ramch dyskusji....to ty i inni zwolennicy niskoweglowodanowego zywienia, za to
wlasnie mnie opluwacie.
.. nie bardzo moge zrozumiec dlaczego tak agresywnie dyskutujecie na tych
waszych grupach o dietach?
Pierwszy raz sie z czyms podobnym spotykam, dlatego mnie to zaciekwailo...

Jesli chcesz, to o Lutzu tez napisze krytycznie.....i jest tego sporo !

> tam
> pisz

> a pod jaki nickem tam piszesz???????

Wcale juz tam nie pisze. Kiedys troche tam pisalem dla zartow i logowalem sie
jako jeff.

Jeff

Uffe Ravnskov, sceptycznie o diecie dr J. Kwasniewskiego
Ponawiam pytanie do Janusza Lepionko
preparat alveo
Morwa biała
piwo-kalorie