chorobia Pfaifera?

1. Data: 2001-12-20 23:15:20

Temat: chorobia Pfaifera?
Od: "eSeM" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos z Was słyszał o chorobie Pfaifera (Pfeifera?)?; nie jestem pewien
pisowni.
Mój bliski mieszkajacy za granica zapadł na cos takiego, objawia się tym że
ciagle, notorycznie spi. Czy ktos może mi powiedzieć czy nazwa choroby jest
poprawna i gdzie mogę szukać szerszych informacji na ten temat? Z chorym mam
obecnie utrudniony kontakt, a bardzo chciałbym się dowiedzieć co mu
własciwie jest. Dlatego będę wdzięczny za wszelkie sugestie czy informacje
(linki) gdzie tych informacji mogę szukać.

Pozdrawiam i pozostańcie w zdrowiu :-)
Szymon

(ja niestety mam grypę :-(

2. Data: 2001-12-21 16:11:13

Temat: Re: chorobia Pfaifera?
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"eSeM" <e...@p...onet.pl> schreef in bericht
> [...]
> własciwie jest. Dlatego będę wdzięczny za wszelkie sugestie czy informacje
> (linki) gdzie tych informacji mogę szukać.

Slyszelismy,a jakze...W ubieglym roku cala rodzinke zaatakowalo,ja i dzie-
ciaki przeszlismy to lagodnie,ale moj maz mial powazne komplikacje,ponad
6 miesiecy byl na zwolnieniu.Polska nazwa tej choroby to mononukleoza.
Pozdrawiam swiatecznie z Niderlandow-Luiza.

Ibuprofen blokuje ochronny wplyw aspiriny na serce ?
Do psychiatry przez psychologa, jak to ominac
Lekarze.com - nowy portal medyczny
Przebarwienia na zębach
Polifenole odpowiedzialne za tzw. Francuski Paradoks ?