chrupiace skrzydlka

1. Data: 2001-08-21 13:16:27

Temat: chrupiace skrzydlka
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobic skrzydelka aby smakowo przypominaly te z KFC?Pozdrawiam.Magda.

1. Data: 2001-08-21 13:33:06

Temat: Re: chrupiace skrzydlka
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Jak zrobic skrzydelka aby smakowo przypominaly te z KFC?Pozdrawiam.Magda.

Jak w Warszawie to 536-36-36 i zamówić skrzydełka. Dostarczą w pół godziny.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-08-21 13:49:38

Od: "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9ltnq4$65j$1@news.onet.pl...
> Jak w Warszawie to 536-36-36 i zamówić skrzydełka. Dostarczą w pół
godziny.

A w Krakowie nie dowożą! - Sprawdzone:(
Asia

1. Data: 2001-08-21 13:51:28

Od: "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A w Krakowie nie dowożą! - Sprawdzone:(

To znaczy nie dowożą w niektóre miejsca, i to wcale
nie peryferyjne.
Asia

1. Data: 2001-08-21 13:53:54

Od: "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9ltp45$7v3$1@news.onet.pl...
> No i dobrze... Głupio się zamawia ból brzucha z dostawą do domu...

Nie tak dobrze:( Jeszcze bardziej głupio jechać pół godziny na miasto
po "ból brzucha" ;-( No, my jeszcze nie mamy bóli po tych kurczakach.
Nie ten wiek ;-)
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-08-21 13:55:31

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-21 14:00:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie tak dobrze:( Jeszcze bardziej głupio jechać pół godziny na miasto
> po "ból brzucha" ;-( No, my jeszcze nie mamy bóli po tych kurczakach.

O Ty wredna Asiu!!! ;-)))

1. Data: 2001-08-21 14:11:46

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak w Warszawie to 536-36-36 i zamówić skrzydełka. Dostarczą w pół godziny.
>--
>Joanna
>http://jduszczynska.republika.pl

Pytalam o to jak przyrzadzic w domu.Magda

1. Data: 2001-08-21 14:20:39

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ltp3q$7uh$...@n...onet.pl...
> To znaczy nie dowożą w niektóre miejsca, i to wcale
> nie peryferyjne.
A to swinie ze tak powiem:-))))

Pozdrawiam zyczac wytrwalosci w oczekiwaniu na skrzydelka:-))
Jacek

1. Data: 2001-08-21 14:27:01

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobic skrzydelka aby smakowo przypominaly te z KFC?Pozdrawiam.Magda.

Mam cos takiego. Mezus moj swego czasu bawil sie w ftp i cos takiego wlasnie
ktos mu zaladowal, sam byl zdziwiony i pytal czy to nie moje w jego
plikach:))) Sa tam jeszcze przepisy na mc donaldowe jedzonko, nigdy sobie
nie tlumaczylam (no bo toto po angielsku) bo nie bylo potrzeby kurczaczka
sama pieke i mezus bardzo go lubi, ostatnio zrobilam skrzydelka i do tego
sos wg magdy basset (gdy jeszcze miala adres na aol) do maczania i mezus
zjadl i sie oblizal:)))

A oto angielski przepis kto ma ochote prosze bardzo:

> KFC Honey BBQ Wings by Todd Wilbur

Once a regular menu item, these sweet, saucy wings are now added to the KFC
menu on a "limited-time-only" basis in many markets. So how are we to get
that sticky sauce all over our faces and hands during those many months when
we're cruelly denied our Honey BBQ Wings? Now it's as easy as whipping up a
clone that recreates a crispy breading on the chicken wings, and then
slathering those puppies in a tasty knock-off of the sweet, tangy honey BBQ
sauce. "Limited-time-only" signs - we laugh at you!
Sauce
1 1/4 cup ketchup
1/3 cup white vinegar
1/4 cup molasses
1/4 cup honey
1 teaspoon liquid smoke flavoring
1/2 teaspoon salt
1/4 teaspoon onion powder
1/4 teaspoon chili powder

6-8 cups vegetable oil
20 chicken wing pieces
1 egg, beaten
1 cup milk
2 cups all-purpose flour
2 1/2 teaspoons salt
3/4 teaspoon pepper
3/4 teaspoon MSG

1. Combine the sauce ingredients in a small saucepan over medium heat. Stir
until ingredients are well-combined and bring to a boil. Then reduce heat
and simmer uncovered for 15-20 minutes.
2. As sauce is simmering, heat up 6 to 8 cups of oil in a deep fryer set to
350 degrees.
3. Combine the beaten egg with the milk in a small bowl.
4. In another small bowl, combine the flour, salt, pepper and MSG.
5. When oil is hot, dip each wing first in the flour mixture, then into the
milk and egg mixture, and back into the flour. Arrange wings on a plate
until each one is breaded.
6. Fry the wings in the oil for 9-12 minutes or until light, golden brown.
If you have a small fryer, you may wish to fry 10 of the wings at a time.
Drain on paper towels or a rack.
7. When the sauce is done, brush the entire surface of each wing with a
light coating of sauce. Serve immediately.
Makes 2-4 servings (20 wings).

ciasto na szybko
Przecier z glogu itp
zupa czosnkowa wieczorowa - świetna !!