chwale :)

1. Data: 2003-05-18 20:38:50

Temat: chwale :)
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Postanowilam i ja cos pochwalic :)

1. AVON Nail Experts Strong Results - po tygodniowej kuracji moje paznokcie
staly sie mniej lamliwe i ladniejsze. Zapach do zaakceptowania, po kilku
dniach uzywania przyzwyczailam sie. Wczesniej probowalam juz roznych odzywek
do paznokci, ale zadna tak szybko nie dala oczekiwanego efektu.
Cena: 21,90 (na promocjach tansza)

2. INGLOT Odzywka GRO MAX - po zakonczonej kuracji ww odzywka zaczelam
stosowac odzywke przyspieszajaca wzrost paznokcia. Zauwalna, jak dla mnie,
roznica - przy okazji paznokcie ladnie blyszcza.
Minusem jest zapach - wogole nie moge sie do niego przyzwyczaic, po
pomalowaniu paznokci przez jakis czas moj pies wogole do mnie sie nie zbliza
:D
Cena: 10,50 zl

3. INGLOT Magnalash Mascara Full & Rich - dobrana przez sprzedawczynie w
sklepie Inglota, jak dla mnie rewelacja. Nie rozmazuje sie, szczoteczka
ladnie i rowno rozprowadza tusz. Nie obciaza moich rzes, tak ze czasami
zapominam ze sie umalowalam :)
Cena: 16 zl

4. BELL Multi Pearl Crame - krem do makijazu oczu, ust, policzkow i ciala w
kolorze brazowym wpadajacym w roz. Na lato w sam raz - uzywam obecnie
zamiast szminki, czasami zamiennie z cieniami. Dlugo utrzymuje sie na
ustach. Na razie minusow nie zauwazylam
Cena: 8 zl

z wiosennego Poznania
Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2003-05-19 04:35:14

Temat: Re: chwale :)
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dniach uzywania przyzwyczailam sie. Wczesniej probowalam juz roznych odzywek
> do paznokci, ale zadna tak szybko nie dala oczekiwanego efektu.

Witam a mi niesamowicie pomogła kuracja odżywką z kaktusa również firmy Avon...
Pozdrawiam Kasis

1. Data: 2003-05-19 10:32:15

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorze brazowym wpadajacym w roz. Na lato w sam raz - uzywam obecnie
> zamiast szminki, czasami zamiennie z cieniami. Dlugo utrzymuje sie na

Dorota,
A gdzie w Poznaniu kupilas ten BELL? Dedukuje, ze moze byc w Rossmanie, czy
moze gdzie indziej?

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-05-19 13:38:47

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina" <_...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dorota,
> A gdzie w Poznaniu kupilas ten BELL? Dedukuje, ze moze byc w Rossmanie,
czy
> moze gdzie indziej?

Kupilam w sklepiku kosmetycznym na Galileusza 8 (os. Kopernika).

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

Czym oczyscic meska cere?
Krem koloryzujący a podkład?