chwalę!

1. Data: 2003-06-11 17:16:53

Temat: chwalę!
Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

blyszczyk firmy diamand lady. az zaluje ze wydalam 99 zl na diora...moglam
kupic ten pierwszy za UWAGA 7 zl....a naprawde super- szczegolnie nr 7 ktory
z zewnatrz wyglada niezbyt ciekawie ale na ustach jest cudownie
transparentny. Poza tym naprawde trwaly. Ech...no coz. Warto jednak
eksperymentowac:) Firma ma nawet strone internetowa ale jeszcze jej nie
odwiedzilam: www.diamand.com.pl- zaraz tam zerkne
pozdrawiam
ewa

1. Data: 2003-06-11 18:09:34

Temat: Re: chwalę!
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

saga wrote:

> Firma ma nawet strone internetowa ale jeszcze jej nie
> odwiedzilam: www.diamand.com.pl- zaraz tam zerkne

jestes pewna tego adresu? bo cos nie bangla.

xx.

1. Data: 2003-06-11 18:32:59

Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> jestes pewna tego adresu? bo cos nie bangla.
>
> xx.

Ale ze mnie losica. To jest firma diadem hihi. Czyli www.diadem.com.pl
ewa

1. Data: 2003-06-11 18:38:32

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

saga wrote:

> Ale ze mnie losica. To jest firma diadem hihi. Czyli www.diadem.com.pl

aaa, to chyba ze. to fakt, o tych blyszczykach juz chyba z rok temu
pisaly dziewczyny na Urodzie, ze cudo, nic lepszego nie ma. tylko ze ja
tego nie widzialam w zadnym sklepie, ktory odwiedzam.

xx.

1. Data: 2003-06-11 18:39:29

Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pisaly dziewczyny na Urodzie, ze cudo, nic lepszego nie ma. tylko ze ja
> tego nie widzialam w zadnym sklepie, ktory odwiedzam.

szkoda kurcze ze go nie znalazlam zanim wydalam 99 zl na diora...nie zebym
byla niezadowolona z niego ale porownujac jakosc diadem niewiele ustepuje
diorowi a ceny to chyba komentowac nie musze:)
ewa

1. Data: 2003-06-11 18:45:09

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

saga wrote:

> szkoda kurcze ze go nie znalazlam zanim wydalam 99 zl na diora...nie zebym
> byla niezadowolona z niego ale porownujac jakosc diadem niewiele ustepuje
> diorowi a ceny to chyba komentowac nie musze:)

hyhy. totez ja nigdy diora nie kupilam, chociaz skusilam sie na juicy
tubes - jednak tubka z aplikatorem jest dla mnie wygodniejsza. no, ale
kupilam wieksza ilosc na ebayu, dostalam mase prezentow do zakupu i
zaplacilam po 40 zl za sztuke:> wiec az tak bardzo zle tego nie znioslam.

przejrzalam strone tego diadema, o niech ich. teraz tylko obczaic, gdzie
toto prowadza w stolicy, i kupilabym pare rzeczy. puder w kamieniu,
puder w kulkach na pewno. w kulkach nawet ze dwa, brazujacy tez.
wnioskujac po cenie blyszczyka, spodziewam sie wydac nie wiecej niz 30
zl na jeden, moge sobie pozwalac;)

xx.

1. Data: 2003-06-11 18:47:09

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> transparentny. Poza tym naprawde trwaly. Ech...no coz. Warto jednak
> eksperymentowac:) Firma ma nawet strone internetowa ale jeszcze jej nie

Witam!
Popieram opinie blyszczyku Didem! Mam blyszczyk nr 3 i jest po prostu super.

Pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2003-06-11 18:58:55

Temat: Odp: chwalę!
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, gdzie kosmetyki Diadem w Krakowie????
kroofka

1. Data: 2003-06-11 19:32:56

Temat: Re: Odp: chwalę!
Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@o...pl> napisał(a):

> Dziewczyny, gdzie kosmetyki Diadem w Krakowie????

No właśnie gdzie w Krakowie????

1. Data: 2003-06-11 19:44:02

Od: "Magda Mazur" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny, gdzie kosmetyki Diadem w Krakowie????
> kroofka

A gdzie w Trojmiescie?

Magda

ładny kuperek ???