chwalę

1. Data: 2004-06-16 14:09:05

Temat: chwalę
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam pochwalić Dax Cosmetics za serię ALGA Q10
http://www.dax.com.pl/alga/alga.html
Zużyłam najpierw po pudełku kremu na dzień i na noc. Cera zrobiła się
gładka, nawilżona, wyrównał się koloryt, skóra lekko napięta i jakaś taka
promienna.
Zachęcona efektami - kupiłam maseczkę z tej samej serii i jest to jeden z
lepszych kosmetyków, jakie miałam w ciągu ostatnich miesięcy. Aż mnie
koleżanka skomplementowała, że świetnie wyglądam - a byłam prawie bez
makijażu.
Dokupiłam więc jeszcze mleczko do demakijażu. Też niezłe, ale już nie tak
rewelacyjne, jak maseczka - radzi sobie jednak z tuszem (zwykłym) do rzęs i
nie pieką mnie po nim oczy (nie lubię stosować oddzielnego kosmetyku do
zmywania twarzy i oczu). Nie pobił jednak mojego ulubionego zielonego żelu z
YR. No właśnie - szlag mnie trafił, jak poszłam ostatnio do YR i zobaczyłam
zmienione opakowanie tego kosmetyku w któym jest już tylko 150 ml zamiast
200 a cena oczywiście ta sama. Grrr.
A propos demiakijażu jeszcze, to kupiłam na stoisku z dziecięcymi
akcesoriami wyrób Cleanic'a który nazywa się "Cleanic - Dzidziuś - duży
format" :))
Są to takie płatki kosmetyczne, ale dużego formatu. Dla mnie rewelacja -
jakoś nigdy nie mogłam zrozumieć, jak można tymi małymi okrągłymi płatkami
zmywać makijaż i używałam po prostu dobrej gatunkowo waty (takiej, co śmieci
na twarzy nie zostawia).

No i jeszcze na koniec pochwalę dezodorant z YR (fraicheur vegetable-
bambus). Ma miły delikatny zapach, nie brudzi ubrania, a jest równie
skuteczny jak secret platinum czy jak się to cholerstwo nazywa.

pozdrawiam, misiczka

--
"Są kobiety, które żeby zamaskować swoje krzywe nogi,
noszą bardzo długie dekolty" Gabriela Zapolska

1. Data: 2004-06-16 16:37:20

Temat: Re: chwalę
Od: smonia <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam pochwalić Dax Cosmetics za serię ALGA Q10
> Zużyłam najpierw po pudełku kremu na dzień i na noc.
> kupiłam maseczkę z tej samej serii

A ile mniej więcej kosztują te kosmetyki, jaka to jest półka cenowa?

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2004-06-16 17:02:49

Temat: Re: chwal
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jun 2004 18:37:20 +0200, in pl.rec.uroda smonia
<s...@n...pl> wrote in :

>A ile mniej więcej kosztują te kosmetyki, jaka to jest półka cenowa?

niska. tak do 20 zł za sztukę, IIRC.

an//

1. Data: 2004-06-16 17:03:04

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/ypp5f

1. Data: 2004-06-16 19:06:48

Od: "Anuryca" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <s...@m...com> napisał w
wiadomości news:capkhg$4ak$1@news.onet.pl...
> [...]
zobaczyłam
> zmienione opakowanie tego kosmetyku w któym jest już tylko 150 ml zamiast

Misiczko, ten zmniejszony żel YR to z linii Bio camille?
Ostatnio jak byłam w sklepie YR to mnie pani poinformowała że cała seria bio
camille została zlikwidowana. No i się wkurzyałm bo tonik i żel do
demakijażu z tej liniii są dla mnie niezastąpione.
Ale może to pani w YR była niedoinformowana i seria wróciła po jakiejś
metamorfozie - oby tylko składu nie tykali ...

Anuryca

chwalę
Wydzial Wizażu i Stylizacji
cera mieszana
propecia??
Ekspresowa odżywka regeneracyjna w sprayu Gliss Kur :/ i inne zakupy.