(chwalę) Baza pod cienie Oriflame

1. Data: 2007-05-09 19:24:00

Temat: (chwalę) Baza pod cienie Oriflame
Od: "Kruszyzna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skusiłam się, bo w promocji kosztowała 12 zł z kawałkiem (za 10 ml), a z
przyczyn obiektywnych ukochana Art Deco jest obecnie poza zasięgiem. I co? I
jak na razie nie widać różnicy. Cienie (te same cienie, tzn. tych samych firm)
trzymają się tak samo długo (czyli cały dzień). Ciekawa jestem, czy będzie
bydlę wydajne, ale wygląda na to, że się nie rozczaruję. No i baza jest w
tubce (wreszcie przekonuję się do tubek), odpada wiec upierdliwe wygrzebywanie
z mikropudełeczka. Mam ją trzy tygodnie. Jest dobrze, mogę polecić :)

Krusz.

2. Data: 2007-05-09 20:31:01

Temat: Re: (chwalę) Baza pod cienie Oriflame
Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wygrzebywanie
> z mikropudełeczka. Mam ją trzy tygodnie. Jest dobrze, mogę polecić :)

O jak super. 12 zl predzej wygrzebie z porfela :-) A bazy ostatnio bardzo mi
brakuje.
A co do opakowania art deco... czyz nie bylo slodkie hehehe:-)
Pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2007-05-10 10:38:55

Od: "Kruszyzna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelkaa <k...@u...gmail.com> napisał(a):

> O jak super. 12 zl predzej wygrzebie z porfela :-) A bazy ostatnio bardzo
mi
> brakuje.
> A co do opakowania art deco... czyz nie bylo slodkie hehehe:-)

Ech, nie wiem, czy super. Dopadłam najnowszego katalogu i widzę, że
wycofują :(

Krusz.

4. Data: 2007-05-13 07:40:17

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ech, nie wiem, czy super. Dopadłam najnowszego katalogu i widzę, że
> wycofują :(

Lumene też jest świetna i w tubie.

Kaśka

5. Data: 2007-05-14 10:08:03

Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a ja nie pochwalam tej bazy , nie trzyma cieni długo. Która polecacie
prócz Oriflame? tylko żeby była trwała :o)

th

6. Data: 2007-05-14 10:52:10

Od: "Kruszyzna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <n...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Lumene też jest świetna i w tubie.

Jeno droższa :) Ta będzie następna, bo oriflame'ową wycofują.

Krusz.

7. Data: 2007-05-23 13:17:00

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
> [...]
wygrzebywanie
> z mikropudełeczka. Mam ją trzy tygodnie. Jest dobrze, mogę polecić :)

również używam tej bazy, jestem zadowolona. wygładza skórę powiek. myślę, że
będzie bardzo wydajna, bo wystarczy ociupinka na powieki. można ją zamówić
tylko do końca tygodnia.

[chwalę] podkład Nouba Hydrostress
Krem tonujący
Perfumy Federico Mahhora
Re: spodenki antycellulitowe
!!!Skuteczny sposób postępowania ze spamerami!!!