[chwale] Lancome Resolution

1. Data: 2004-01-13 11:23:05

Temat: [chwale] Lancome Resolution
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Chwale Lancome Resolution, bo zasluguje na to w calej rozciaglosci.

OIDP, Lia sie nim zachwycala i miala racje.
Poprosilam o probke, dostalam 5 ml i jak na razie aplikowalam na noc przez 6
dni (bardzo wydajny krem).

Ciezko mi bylo w to uwierzyc - ale ten krem naprawde wygladza ! Nie mam jakis
fatalnych zmarszczek, ale np. dwie pionowe kreseczki u zlaczenia brwi, ktore po
uzyciu tego kremu widocznie sie splycily. Ogolnie rzeczywiscie skora twarzy
jest o wiele jedrniejsza, gladka. Polecam wiec na zmarszczki mimiczne, wyglada
na to, ze rzeczywiscie DZIALA (choc bylam dosc sceptyczna), ja na pewno kupie.
Cena moze zniechecic, ale IMO jesli ktos ma fundusze, to warto.

zachwycona Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-13 12:26:56

Temat: Re: [chwale] Lancome Resolution
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kupie.
> Cena moze zniechecic, ale IMO jesli ktos ma fundusze, to warto.

ciach>>
Duniu mam pytanie, poniewaz posiadam cale 50ml tego kremu gdyz wygralam z
LOOKu, czy ten krem nie jest przypadkiem do cery dojrzalej?
z opisu wynika ze krem ten likwiduje zmarszczki, czyli chyba trzeba je
miec-tak sobie to wyobrazam.
pozdr
Hesia

1. Data: 2004-01-13 12:55:05

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> napisał(a):

> [...]
kupie.
> Cena moze zniechecic, ale IMO jesli ktos ma fundusze, to warto.

A dla jakiego wieku jest on przeznaczony?
Ciekawa też jestem tej ceny...

Miśka

1. Data: 2004-01-13 13:24:07

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> [...]
> na to, ze rzeczywiscie DZIALA (choc bylam dosc sceptyczna), ja na pewno kupie.
> Cena moze zniechecic, ale IMO jesli ktos ma fundusze, to warto.

Potwierdzam kazde slowo, po probce kupilam cale pudelko co mi sie rzadko
zdarza( zwykle koncze na probkach...)
Pozdrawiam Hafsa rowniez zachwycona

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-13 13:27:35

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miśka napisał:

> A dla jakiego wieku jest on przeznaczony?
> Ciekawa też jestem tej ceny...

Dla 35-latki jak dla mnie, juz moze byc, kosztuje 320 zl w Sephorze.Hafsa

1. Data: 2004-01-13 13:29:05

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hesiunia napisał:

> [...]
> LOOKu, czy ten krem nie jest przypadkiem do cery dojrzalej?
> z opisu wynika ze krem ten likwiduje zmarszczki, czyli chyba trzeba je

Dokladnie, trzeba zmarszczki juz miec, te mimiczne....Mi sie nie udalo
nigdy nic wygrac-zazdroszcze i pozdraiwam Hafsa

1. Data: 2004-01-13 14:11:13

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hesiunia wrote:

>z opisu wynika ze krem ten likwiduje zmarszczki, czyli chyba trzeba je
>miec-tak sobie to wyobrazam.

Ludzie maja zmarszczki w roznym wieku ;)
Ja uzywam tego, czego w danym momencie skora potrzebuje. Dlatego zdecydowanie
(tak jak napisalam w swoim poscie) polecam ten krem paniom, ktore borykaja sie
ze zmarszczami mimicznymi (a te zaczynaja sie juz po dwudziestce, ja dorobilam
sie czterech sztuk ;) )

1. Data: 2004-01-13 14:13:45

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Miśka wrote:

>A dla jakiego wieku jest on przeznaczony?

Odpisalam juz hesiuni. Ja i kilka innych osob z tej grupy (byla kiedys tu
obszerna dyskusja na ten temat) stosujemy zasade, ze uzywamy tego, czego skora
w danym momencie potrzebuje. IMHO jesli masz zmarszczki mimiczne i chcesz sie
ich pozbyc - zastosuj. Dziala.

>Ciekawa też jestem tej ceny...

W Niemczech kosztuje 69 euro (za 50 ml).

1. Data: 2004-01-13 14:17:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

>Pozdrawiam Hafsa rowniez zachwycona

Ten krem przywraca wiare w cuda :)

1. Data: 2004-01-13 14:55:24

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten krem przywraca wiare w cuda :)
>
> Dunia
dziekuje bardzo, ja mam jedna znarszczke ;)
ale to prawda mimiczne tworza sie "na poczekaniu"
sprobuje, wrazie czego oddam mamie
pozdr

mam Vichy Myokine
golenie