chwale i polecam...

1. Data: 2004-08-18 19:06:31

Temat: chwale i polecam...
Od: PeKata <k...@g...biz> szukaj wiadomości tego autora

...krem do stop Scholla:
Odzywczo-nawilzajacy krem Deep Moisturiser.

Uzywalam juz wielu kosmetykow do stop. Mam twarda skore na pietach. Na
dluzsza mete nic nie pomagalo. Ciagle moczenie stop, peelingi,
"zdzieraki" - nic.
A po tym kremie - jestem w szoku. Skora jest miekka i delikatna.
Ja jestem bardzo z niego zadowolona. Polecam. Ladnie pachnie i jest wydajny.
Cena troche wysoka, jak na tubke kremu - ok.20 zl. Ale ja jestem bardzo
zadowolona z tego zakupu.

Dodatkowa zaleta jest jego fantastyczny wplyw na skorki przy paznokciach :-)

Pozdrawiam
Kaska

1. Data: 2004-08-19 09:13:32

Temat: Re: chwale i polecam...
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....krem do stop Scholla:
> Odzywczo-nawilzajacy krem Deep Moisturiser.
[...]

Scholl dobry. zmiekczajacy tez bardzo polecam.

z kremow do stop fajny jest lawendowy YR, ale drogi
(tubka malutka, a cena chyba tez jakies 20 zl)

-- kasica

1. Data: 2004-08-19 14:26:07

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam zmiekczajacy krem AVONU po prostu super. Polecam i jest
niedrogi (oczywiscie jak traficie na promocje) i spora tubka.
MAriolkka

1. Data: 2004-08-19 18:00:34

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
podpisuje sie pod Avonem, bo uzywam i faktycznie stopki sa jak ta lala : )

Pozdrawia FunnyFrog : )

1. Data: 2004-08-20 10:26:45

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariolkka <k...@v...pl> napisał(a):
> A ja polecam zmiekczajacy krem AVONU po prostu super. Polecam i jest
> niedrogi (oczywiscie jak traficie na promocje) i spora tubka.

a na mnie ten krem zmiękczający w ogóle nie działał, nie widziałam żadnej
różnicy, choć stosowałam codziennie. dla mnie niezastąpione sątarki węglikowe.

1. Data: 2004-08-25 07:52:50

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"justa"

> a na mnie ten krem zmiękczający w ogóle nie działał, nie widziałam żadnej
> różnicy, choć stosowałam codziennie. dla mnie niezastąpione sątarki
węglikowe.

A ja cudowałam, tarkowałam, a kupiłam krem Kolastyny na pękające pięty i w
upały jest niezastąpiony - ma miętową nutkę, która świetnie chłodzi, a
stosowany regularnie pozbawił mnie kłopotu ze stopami :)\
Rok temu kosztował siedem zł.

Czarnulka

[gdansk] buty
[ogloszenie] Przyjazna Medycyna