[chwalę] krem 100% pielęgnacji Ziaja

1. Data: 2005-05-16 20:01:18

Temat: [chwalę] krem 100% pielęgnacji Ziaja
Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - ponieważ wisi nade mną wizja kłopotów finansowych,
"przymusowo postanowiłam" wypróbować coś tańszego - krem na dzień Ziaja
100% Pielęgnacj bioaktywny krem rewitalizujący z kompleksem
multirozświetlającym (ale nazwa...).
Mój opis dotyczy wersji do cery tłustej i mieszanej.

Krem (za całe 8,99 zł) jest naprawdę przyjemny. Ładnie się wchłania,
skóra zostaje po nim bardzo miła w dotyku. Zadnych przykrych wrażeń.
Dobrze rozprowadza się na nim podkład.
Mój nos był uprzejmy zaświecić się dopiero po paru godzinach.
Co do rozświetlania - posmarowany na dłoni rzeczywiście zostawia
błyszczące drobinki (ma w składzie mikę), ale na twarzy tego nie widać.
Dość intensywny, jakby "perfumiarski" zapach, ale mi się spodobał.
Szkoda, że producent nie zeznał jaki dokładnie filtr UV to cudo ma w sobie.
Ogólnie - polecam, warto spróbować.

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2005-05-16 20:25:50

Temat: Re: [chwalę] krem 100% pielęgnacji Ziaja
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 May 2005 22:01:18 +0200, in pl.rec.uroda Lady Huncwot
<l...@a...pl> wrote in <d6au64$p5t$1@news.onet.pl>:

[...]
>Szkoda, że producent nie zeznał jaki dokładnie filtr UV to cudo ma w sobie.

4, czyli poniżej jakichkolwiek oczekiwań.

moim zdaniem - bardzo średni krem. ale co kto lubi i co komu służy.

amg

1. Data: 2005-05-16 20:37:47

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot wrote:
> [...]
> multirozświetlającym (ale nazwa...).
> Mój opis dotyczy wersji do cery tłustej i mieszanej.

Ja miesiac temu wypowiadalam sie na temat wersji dla cery suchej. W skrocie:
Odkad zaczelam uzywac Ziaje pojawialy sie wypryski i inne problemy z cera.
Wysuszyl mi [nie wiem czemu skoro kupilam do cery suchej] skore twarzy,
wchlanial sie bardzo szybko, nakladalam warstwe po warstwie.

Zazula

1. Data: 2005-05-17 09:37:21

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/16/2005 10:01 PM,Użytkownik Lady Huncwot usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> multirozświetlającym (ale nazwa...).
> Mój opis dotyczy wersji do cery tłustej i mieszanej.

Ja miałam z tej serii krem po oczy i muszę przyznać, że jest naprawdę
dobry. Porządnie nawilża i to nawilżenie trzyma się cały dzień.
Potrzebuje trochę czasu na wchłonięcie, ale poza tym nie mogę się do
niczego przyczepić. Nic jednak nie pobije u mnie pietruszkowego, do
którego wróciłam właśnie i się zachwycam.
Do Ziajowych kremów do twarzy mam pecha. Ich używanie zawsze kończyło
sie wypryskami, więc tego 100% chyba nie zaryzykuję. Ale fajnie, że
Tobie służy :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-05-17 13:08:10

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Mon, 16 May 2005 22:01:18 +0200, in pl.rec.uroda Lady Huncwot
> <l...@a...pl> wrote in <d6au64$p5t$1@news.onet.pl>:
>
> [...]
>
> 4, czyli poniżej jakichkolwiek oczekiwań.

Zle sformułowałam mój poprzedni post.
Dla mnie wartość filtra nie była krytyczną informacją, bo i tak z założenia
oprócz kremu (jaki by nie był) używam sun blockera Anthelios XL (60).

LH

1. Data: 2005-05-17 13:20:22

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 May 2005 15:08:10 +0200, in pl.rec.uroda "Lady Huncwot"
<l...@a...pl> wrote in
<5...@n...onet.pl>:

>Zle sformułowałam mój poprzedni post.
>Dla mnie wartość filtra nie była krytyczną informacją, bo i tak z założenia
>oprócz kremu (jaki by nie był) używam sun blockera Anthelios XL (60).

aaa, no to faktycznie. skoro Ci nie podrażnia oczu (nie wiem, jak to
mozliwe, bo nie na oczy go kładłam, ale łzawiłam all day long po
Ziai), to chwała bogu. gdyby nie to łzawienie, zostawiłabym go sobie
na wieczór, pod makijaż. a tak - weg.

amg

1. Data: 2005-05-18 09:15:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/17/2005 3:20 PM,Użytkownik Anna M. Gidyńska usiadł wygodnie i
napisał:

> [...]
> mozliwe, bo nie na oczy go kładłam, ale łzawiłam all day long po
> Ziai), to chwała bogu. gdyby nie to łzawienie, zostawiłabym go sobie

Z tym nakładaniem na "oczy" - tak mi się tu dygresyjnie nasunęło, więc
się wypowiem, co mi do głowy przyszło - to nie jest takie bezpodstawne.
W ostatniej Polityce był dodatek o kremach i takich tam różnych
kosmetycznych różnościach i cóż ja tam wyczytałam? Ano to, że tak
naprawdę można się obejść bez kremu pod oczy, bo jego funkcję z
powodzeniem spełni zwykły krem do twarzy. W kremie pod oczy są te same
składniki, co w kremie do twarzy, tylko w mniejszym stężeniu.
Wypróbowałam to - faktycznie. Jeśli nie jest to krem matujący, to
spokojnie można mazidło pakować pod oczy. Ja tak robię na noc. Mam
żel-krem za całe 5.60 zł (bardzo dobry swoją drogą), pakuję go pod oczy
i rano wyglądam lepiej niż gdybym pod oczy pakowała krem pod oczy. Nie
wiem, czy jasno się wysłowiłam :) Na dzień używam Ziajowego
pietruszkowego, bo do twarzy mam krem matujacy.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-05-18 09:34:52

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> bo jego funkcję z
> powodzeniem spełni zwykły krem do twarzy. W kremie pod oczy są te same
> składniki, co w kremie do twarzy, tylko w mniejszym stężeniu.

I dlatego sprzedaja go w mniejszych opakowaniach i drozej ;)

th

1. Data: 2005-05-18 17:18:52

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ano to, że tak naprawdę można się obejść bez kremu pod oczy, bo jego
> funkcję z powodzeniem spełni zwykły krem do twarzy. <ciach> Ja tak robię
> na noc.

Ja tak robie juz ze sto lat bom leniwa z natury. Oczu mi jeszcze nie
wypalilo, wiec nadal bede stosowac te metode, z blogoslawienstwem Polityki.
Co wiecej, kiedys probowalam zrobic test mojej mamie, ktora uzywa kremu pod
oczy z tej samej linii co do twarzy. Akurat miala taki na noc Avonu, bardzo
dobry zreszta, w granatowym sloiczku. I do kompletu krem pod oczy. Klocila
sie, ze krem pod oczy musi byc, wiec dostala na palce po odrobinie kazdego z
kremow i stwierdzila, ze oszukuje, bo nalozylam jej ten sam.
Wedlug mnie te dwa niczym sie od siebie nie roznily.
Dodatkowy krem pod oczy - prosze bardzo - ale tylko, kiedy ten na reszte
twarzy ma zbyt zbita konsystencje i nie mozna go rozprowadzic na powiekach
nie ryzykujac ze te mi beda pozniej powiewac na wietrze.

> Mam żel-krem za całe 5.60 zł (bardzo dobry swoją drogą), pakuję go pod
> oczy i rano wyglądam lepiej niż gdybym pod oczy pakowała krem pod oczy.

Jaki?

> Na dzień używam Ziajowego pietruszkowego, bo do twarzy mam krem matujacy.

Ja tez:)

Kaska

1. Data: 2005-05-18 18:16:51

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 May 2005 11:15:46 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <d6f1de$e9s$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>powodzeniem spełni zwykły krem do twarzy. W kremie pod oczy są te same
>składniki, co w kremie do twarzy, tylko w mniejszym stężeniu.

na ogół. chyba, że używa się kosmetyków z innej linii pod oczy i do
twarzy:)
jeśli krem nie jest matujący, nie zawiera kwasów, nie jest perfumowany
- jak najbardziej można.

amg

jak myjecie glowe?
nawilżanie