[chwale] nowa maść na opryszczke HerpexSimp...

1. Data: 2008-04-23 21:40:35

Temat: [chwale] nowa maść na opryszczke HerpexSimp...
Od: sq4ty <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę dni temu, znów to samo. Lekkie przeziębienie i ta okropna
opryszczka. Tym razem nawet na nosie mi wyskoczyło. Coś strasznego, bo
na ustach to jeszcze można zaszminkować, ale z nosem to zazwyczaj
niewiele mogę zdziałać. Przypadkowo wstapiłam do apteki i pytam o jakąś
maść, a tu mi pani magister wyciąga nowość na opryszczke HerpeStop. Jak
zwykle sceptyczna, jednak postanowiłam wypróbować. 9,89zl, nie majątek.
2 dni mijaja, rewelacja. Po prostu znika w oczach. Naprawde szczerze
polecam. Tak to cudo wygląda:
http://tinyurl.com/56yl96

2. Data: 2008-04-24 06:15:12

Temat: Re: [chwale] nowa maść na opryszczke HerpexSimp...
Od: "Pippi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sceptyczna, jednak postanowiłam wypróbować. 9,89zl, nie majątek.
> 2 dni mijaja, rewelacja. Po prostu znika w oczach. Naprawde szczerze

Biedaku :( Rozumiem, że maść przedostała się aż do Twego mózgu.

Pippi

3. Data: 2008-04-24 10:57:13

Temat: potwierdzam
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maść używamy całą rodziną i rzeczywiście przynosi szybkie efekty.

th (bez opryszczki)

4. Data: 2008-04-30 03:02:14

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwykle sceptyczna, jednak postanowiłam wypróbować. 9,89zl, nie majątek.
> 2 dni mijaja, rewelacja. Po prostu znika w oczach. Naprawde szczerze

I bardzo super że się ktoś podał za mnie.
Nie mam nic wspólnego z tym postem, także przepraszam, że jakiś ćwierćmózg
wykorzystał mój nick do promowania siebie na grupie.

Maja

perfumy :)
Iwon(K)a
mamy body shop w Krakowie:)))