chwalę się, a co ;)

1. Data: 2004-02-08 21:02:19

Temat: chwalę się, a co ;)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzuciłam wreszcie parę fotek na stronę :) Część już znacie, niektóre są
nowe :) Oby tylko starczyło mi chęci i czasu na naciągnięcie,
wyprasowanie i obfotografowanie całej reszty... ;)
http://szpilka.netnafta.pl/galeria/galeria.html
Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-02-08 21:31:26

Temat: Re: chwalę się, a co ;)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 08 Feb 2004 22:02:19 +0100, Julka <y...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>nowe :) Oby tylko starczyło mi chęci i czasu na naciągnięcie,
>wyprasowanie i obfotografowanie całej reszty... ;)

sliczne!!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-08 22:33:58

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> [...]
> nowe :) Oby tylko starczyło mi chęci i czasu na naciągnięcie,
> wyprasowanie i obfotografowanie całej reszty... ;)
Witam.
SLICZNE!!!

Drugi obrazek sie nie ładuje.

W tych kwatach tlo jest podmalowane?

Wzdycham do frywolytek EHHHHHHHHHH, ja tylko na igle krzywe koleczka na
razie :)
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-02-08 22:37:50

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Julka" <y...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> nowe :) Oby tylko starczyło mi chęci i czasu na naciągnięcie,
> wyprasowanie i obfotografowanie całej reszty... ;)
Piekne!
Szczegolnie te Mallows z seri Watercolours, bo mam juz maki i pare dni temu
skonczylam irysy - ten obrazek stoi w kolejce. Frywolitki tez mnie
zachwycaja, ale bronie sie rekoma i nogami, zeby nie powiekszyc moich
zamilowan - ale kto wie....

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-08 22:42:36

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O, ładne!
No i zazdroszczę Ci , że kończysz serwetki frywolitkowe, bo ja ostatnio co
którą zacznę, to kończy się na jednej, dwóch gwiazdkach i.... Dzięki temu
miałam na choince mnóstwo gwiazdek frywolitkowych :-)

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-02-09 06:12:54

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Stronka mi nie działa :o( i nic nie widzę
Monika z Rybnika

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link: http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html
[Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUNTO_ z mojego adresu]

1. Data: 2004-02-09 06:26:16

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stronka mi nie działa :o( i nic nie widzę

Mi też się nie ładuje jest komunikat "nie może wyświetlić strony" a szkoda
szkoda tez bym popatrzyła

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-02-09 06:27:29

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i zazdroszczę Ci , że kończysz serwetki frywolitkowe, bo ja ostatnio co
> którą zacznę, to kończy się na jednej, dwóch gwiazdkach i.... Dzięki temu
> miałam na choince mnóstwo gwiazdek frywolitkowych :-)

Witaj w klubie robienia pojedyńczych gwiazdek :) ja mam tak samo ale juz
zaczęłam robić coś więcej połączyłam jedną gwiazdkę z kawałkiem drugiej a w
sumie musze połączyć 16 takich gwiazdek - zobaczymy czy mi zapału starczy
:)
--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-02-09 08:31:51

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" napisał w wiadomości
> [...]
> nowe :) Oby tylko starczyło mi chęci i czasu na naciągnięcie,
> wyprasowanie i obfotografowanie całej reszty... ;)

chcialam obejrzec i podziwiac, ale strona sie nie otwiera:(
pzdr
yenn

1. Data: 2004-02-09 08:39:22

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> chcialam obejrzec i podziwiac, ale strona sie nie otwiera:(
> pzdr
> yenn

Za chwile powinno działać. Właściciel sie serwerem bawił :(
@$#@%^%*&T(!!!! O ! Tak mu powiem!!!!!

Pozdrawiam
Julita
--