[chwale sie] dziecieciem i ubrankami

11. Data: 2006-11-20 19:59:24

Temat: Re: [chwale sie] dziecieciem i ubrankami
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dommi napisał(a):
> Dziękuję za odpowiedź. A nie boisz się, że synek może się uczulić od tych
> włóczek? Czy tylko wełna uczula, a akryl, bawełna czy nylon nie uczulają?

Uczulić może naprawdę wszystko, ale bardziej prawdopodobne jest
uczulenie na barwnik niż na włókno, może rzeczywiście z wyjątkiem wełny.

Marzena

12. Data: 2006-11-21 10:43:29

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dommi napisał(a):
> Dziękuję za odpowiedź. A nie boisz się, że synek może się uczulić od tych
> włóczek?

Akurat w zadnej nie bylo welny, tylko akryl, bawelna lub wiskoza.

> Czy tylko wełna uczula, a akryl, bawełna czy nylon nie uczulają?

Nie boje sie, w rodzinie nie ma alergii i wszystko wskazuje na to, ze i
maly tez nie ma (na razie). w pierwszym dniu po przyjezdzie ze szpitala
spal pod welnianym kocem i to takim, na ktorym sypial czasami kot i nic
:) nie zareagowal tez jak wypilam sok pomaranczowy i jadlam czekolade,
wiec jestem dobrej mysli :)

th

13. Data: 2006-11-21 17:43:37

Od: "dommi " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> spal pod welnianym kocem i to takim, na ktorym sypial czasami kot i nic
> :) nie zareagowal tez jak wypilam sok pomaranczowy i jadlam czekolade,

Oby tak dalej! :) Ja też nie mam zbytnich obaw, ale spotkałam się z różnymi
opiniami i dlatego pytam - nie chcę wyjść na wyrodną mamę ;).
Pozdrawiam,
debiutująca na wiosnę mama :)

14. Data: 2006-11-22 13:39:16

Temat: Re: [chwale sie] dziecieciem i ubrankami [ot]
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dommi napisał(a):

> Oby tak dalej! :) Ja też nie mam zbytnich obaw, ale spotkałam się z różnymi
> opiniami i dlatego pytam - nie chcę wyjść na wyrodną mamę ;).

Ja sie staram podchodzic rozsadnie, zeby nie przegiac w zadna strone.
Staram sie wlaczac do swojego jadlospisu max 1 rzecz uczulajaca czy
drazniaca dziennie i obserwuje reakcje.

th (mama od juz prawie 4 tygodni)

15. Data: 2006-12-17 14:00:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

Jakiś taki podobny do mnie... ;-))

16. Data: 2006-12-17 14:05:32

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Theli" <p...@w...pl> wrote in message
>
> Jakiś taki podobny do mnie... ;-))

:D

17. Data: 2006-12-17 14:29:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> :D

Tylko nosek ma taki zdecydowany jak mamcia.
Wszystkie moje dzieciaki (od dwóch matek) dokładnie tak wyglądały.

Ubranka
Strój Tygryska na 110 cm
Skarbnica
zakładki na szydełku