Ubranka

1. Data: 2006-11-15 10:27:39

Temat: Ubranka
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam! Poszukuję ubranek SZYDEŁKOWYCH dla małych dzieci bez względu
na wiek i rozmiar. Przeszukałam archiwum grupy i niestety-odnośniki
do stron są albo nieaktualne albo są to ubranka na drutach. Proszę
dobre duszyczki o aktualne linki. I jeszcze chciałam się trochę
poskarżyć na anglików. Myślę, że wiele z Was też to czuje! W
angielskich gazetach są takie piękne serwetki czy afgany szydełkowe
czy "druciane", niestety bez wzorów graficznych!!! Jak oni mogą!?
Dlaczego?! Ja właściwie nawet wolę wzór graficzny niż opis - nawet
po polsku! Słupek czy oczko graficznie będzie takie samo i po
chińsku i po angielsku...
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-11-15 12:28:38

Temat: Re: Ubranka
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> Dlaczego?! Ja właściwie nawet wolę wzór graficzny niż opis - nawet
> po polsku! Słupek czy oczko graficznie będzie takie samo i po

Też mi się to nie podoba. Wolę schemat, a opis traktuję dodatkowo.
Co do wzorów ubranek (bo domyślam się, że chyba wzorów szukasz, a nie
ubranek) to niestety posiadam same drutowe, więc niestety nie pomogę.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2006-11-15 12:51:39

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> na wiek i rozmiar. Przeszukałam archiwum grupy i niestety-odnośniki
> do stron są albo nieaktualne albo są to ubranka na drutach. Proszę

Co prawda w większości druty, ale jednak i na szydełko też można coś
znaleźć. Tylko przeglądania dużo :)

http://smg.photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Det
skie%20modeli/

M.K.

4. Data: 2006-11-16 06:43:41

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam troszkę;
http://photo.163.com/photos/xian_2489/29233338/#p1

http://photo.163.com/photos/pipi19701972/24909305/

5. Data: 2006-11-16 09:23:47

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Śliczne, zwłaszcza w albumie :
http://photo.163.com/photos/xian_2489/29233338/#p1.S
zkoda, że bez
schematów. Będę miała jako pomysł. Dziękuję.

6. Data: 2006-11-21 08:07:13

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze trochę
http://photo.163.com/photos/bianzhibbs/28372554/