[ chwale] sklep z bielizna

1. Data: 2003-12-01 15:44:19

Temat: [ chwale] sklep z bielizna
Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny;)

Jakiś czas temu, znalazł się na grupie post z wiadomością od sklepu
intymnie.com. Bielizna na zdjęciach ładna, sklepu nie znałam. Skuszona
ofertą wysłałam zamówienie. I chwalę:)
Zamówienie zrealizowno szybko i bardzo sprawnie. Zanim wysłałam wpłatę
maiłam ją już u siebie:) (swoją drogą takie zaufanie do klienta?? Może
jeszcze się nie nacieli - ale oby tak dalej:) Bielizna ładnie uszyta i
przyjemnie się nosi. Nie wiem jeszcze jak będzie wyglądała po praniu- ale
mam nadzieję, że nie straci na wyglądzie:)
Osobiście polecam, ceny w normie, a wzory nie 'przechodzone':)

pozdrawiam
Kropeczka;)

1. Data: 2003-12-01 18:04:14

Temat: Re: [ chwale] sklep z bielizna
Od: "shox" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak szybko zrealizowano zamówienie? jestem troche zrażona do zakupów przez
internet, bo zdarzało mi się czekać półtora miesiąca :(

1. Data: 2003-12-01 18:11:51

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś czas temu, znalazł się na grupie post z wiadomością od sklepu
> intymnie.com. Bielizna na zdjęciach ładna, sklepu nie znałam. Skuszona
> ofertą wysłałam zamówienie. I chwalę:)

a mozesz powiedziec jaki sklep chwalisz, bo chyba nie umiem sie doczytac
;))))

pozdr
ps. a ja ze swej strony i przy okazji chwale sklep internetowy hanna style
z bielizna bezszwowa :)

1. Data: 2003-12-01 18:23:58

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał/a:

> ps. a ja ze swej strony i przy okazji chwale sklep internetowy
hanna
> style z bielizna bezszwowa :)

Nicki, a mozesz podac adres?

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-01 18:36:34

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mozesz powiedziec jaki sklep chwalisz, bo chyba nie umiem sie doczytac
> ;))))
>

> pozdr

http://intymnie.com/

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-12-01 18:39:00

Temat: Re: sklep z bielizna
Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy któraś z Was kupowała może w www.sklep.gorseteria.pl?
Jak z faktycznym czasem realizacji?
pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-12-01 18:40:40

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> hanna
>
> Nicki, a mozesz podac adres?

http://www.sklep.hannastyle.com.pl

bardzo prosze ;)
pozdr

1. Data: 2003-12-01 19:00:36

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://intymnie.com/

dzieki ;)

1. Data: 2003-12-01 22:13:49

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał/a:
> http://www.sklep.hannastyle.com.pl
>
> bardzo prosze ;)

Wielkie dzięki!!!

1. Data: 2003-12-02 09:39:07

Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak szybko zrealizowano zamówienie? jestem troche zrażona do zakupów przez
> internet, bo zdarzało mi się czekać półtora miesiąca :(

Intymnie.com.. złozyłam zamówienie a po 2 dniach miałam beiliznę u siebie na
półce:)
Dzisiaj koleżanka wysłała zamówienie dla siebie, a ponieważ jest to
biustonosik:) i nie wiadomo jak to jest z rozmiarami - dobry bedzie czy też
nie ( miseczka miseczce nierówna:), dostała odpowiedź, że pieniążki ma
zapłącić dopiero po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu czy produkt jej
odpowiada:)
Znowu się zastanowię...za bardzo ufają klientom???

Kropeczka:)

[chwale i to bardzo] HR - Spectacular Mascara]
Kosmetyki dla faceta
Gdzie dobry fryzjer w gdansku
diacneal avene
Dobry fryzjer damski w W-wie - gdzie?