chwalę szyszki

1. Data: 2003-01-17 10:00:03

Temat: chwalę szyszki
Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

Moje dzieci są w niebo wzięte bo wczoraj z przepisu Myszki zrobiliśmy
szyszki. Pycha taka że aż się wierzyć nie chce ,że ja tego wcześniej nie
robiłam. Co prawda trochę po swojemu innowacji wprowadziłam, ponieważ
przypomina mi to blok który bardzo podobnie robię , więc zamiast kakao
samego dodałam pól na pół kawy inki i naprawdę wyszło świetnie. Reszta tak
jak w przepisie. A dodam ,że robiąc kulki z klejącej masy moczyłam ręce w
ciepłej wodzie i wtedy się do rąk nie klei i ładnie formuje. Polecam
wszystkim, którzy z dziećmi lubią w kuchni pokuchcić.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-01-17 12:43:28

Temat: Re: chwalę szyszki
Od: "teekaa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Michalska" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystkim, którzy z dziećmi lubią w kuchni pokuchcić.
> Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

Droga Asiu M. z Olsztyna czy mogłabyś podać namiary na szyszki od Myszki
(rym nie zamierzony).
Pozdrawiam TeeKaa

1. Data: 2003-01-17 16:55:20

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

Droga Asiu M. z Olsztyna czy mogłabyś podać namiary na
> szyszki od Myszki
> (rym nie zamierzony).
> Pozdrawiam TeeKaa

Witam! I wklejam
------------------------
hej!
ja robie w ten sposob:
czekolada:
1,5 szkl cukru
1/2 szkl mleka
1 cukier waniliowy
kakao
to wszystko wrzucic do garnka i mieszajac zagotowac az do rozpuszczenia sie
cukru. (mozna tez zrobic wersje biala - nie dodajac kakao)
zdjac z ognia, dodac kostke (25dkg) margaryny - rozmieszac aby sie
rozpuscila
nastepnie caly czas mieszajac dodawac ok 35 dkg mleka w proszku (ja uzywam
takiego tradycyjnego w niebieskim opakowaniu, z granulowanym nie wychodzi)
dodac do tego ryz preparowany - ilosc zalezy od tego czy chcesz miec
bardziej czekoladowe, czy ryzowe ;-) (ja dawalam chyba 3 takie standartowe
opakowania, ale nie pamietam ile one wazyly :-( ale generalnie dosc duzo
tego bylo)
lyzka lub reka formowac szyszki - to sie bardzo klei, ale jak wyschnie to
jest ok
smacznego
Myszka

-------------------------------------
Ja wprowadziłam trochę innowacji ale to już od smaku zależy i zamiast
margaryny masło dałam.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-01-18 16:28:46

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo sie ciesze, ze smakuja :-))))
Pozdrawiam
Myszka
> [...]
> wszystkim, którzy z dziećmi lubią w kuchni pokuchcić.
> Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

Żeberka 1,5 kg i co dalej?????
szybkie ciasto kokosowe WKN - recenzja
Tapioka
wina - carlo rossi