chwale tymbark

1. Data: 2003-01-16 10:53:04

Temat: chwale tymbark
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

...juz w zeszlym roku spodobaly mi sie ich soki z nowej serii (te
kartoniki takie bez ostrych bokow) - zwlaszcza czerwony grejpfrut
kalifornijski i pomarancze z sycylii sa mniam, a teraz widze nowe soczki
- kokosowy, waniliowy, kaktus (opuncja) i granat. na razie wyprobowalam
kokos - mniam!
brawo za pomysl

ps. w 'moim' sklepiku litr kosztuje 3.35.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-16 11:13:40

Temat: Re: chwale tymbark
Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna napisal(a):

>...juz w zeszlym roku spodobaly mi sie ich soki z nowej serii (te
>kartoniki takie bez ostrych bokow) - zwlaszcza czerwony grejpfrut
>kalifornijski i pomarancze z sycylii sa mniam, a teraz widze nowe soczki

Sok z sycylijskich pomarańczy jest super, ale same kartony sa
idiotyczne - bardzo latwo sie z nich rozlewa ciecz...

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2003-01-16 11:24:34

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kalifornijski i pomarancze z sycylii sa mniam, a teraz widze nowe soczki
> - kokosowy, waniliowy, kaktus (opuncja) i granat. na razie wyprobowalam

jezu, kokosowy?! waniliowy?! gdzie?!!!!!

1. Data: 2003-01-16 11:44:59

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

zosia wrote:

> jezu, kokosowy?! waniliowy?! gdzie?!!!!!

ja nabylam w zwyklym spolemowskim sklepie :)
tylko to nie jest sok z samego kokosu np, tylko z innych owocow plus...
(kokosowy jest np z ananasow i bananow i kokos) nawet nie za slodki ani
nie za mdly - ja uwielbiam kokosy, ale nie w za wielkich ilosciach, a
sok wsaczylam w siebie w jeden wieczor....

"Marcin E. Hamerla" wrote:

> Sok z sycylijskich pomarańczy jest super, ale same kartony sa
> idiotyczne - bardzo latwo sie z nich rozlewa ciecz...

....a z jakich nie?
trza sie naumiec lania :)

1. Data: 2003-01-16 11:45:15

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna wrote:

a teraz widze nowe soczki
> - kokosowy, waniliowy, kaktus (opuncja) i granat. na razie wyprobowalam
> kokos - mniam!
> brawo za pomysl

jestem fanką tymbarku od wielu lat
ale ja chwalę tymbark za robienie bardzo smacznych i niedrogich
soków z polskich owoców - np. czarnej porzeczki
a tego widzę coraz mniej:-(((

ewa

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')
~~~~

1. Data: 2003-01-16 13:43:53

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

...., kaktus (opuncja) i...ciach
> anna

kto pil juz tego kaktusa,?
o wrazenia prosze

Jola L-L

1. Data: 2003-01-16 13:44:47

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

I masz racje!
Bylam na swieta w Polsce i mialam okazje pic soki tej firmy i baaaardzo mi
smakowaly. Niestety mialam tylko okazje sprobowac jablkowy i pomaramczowy,
ale juz wiem co bede pila za ca. pol roku w Polsce :-)

Monika

1. Data: 2003-01-16 14:48:16

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> - kokosowy, waniliowy, kaktus (opuncja) i granat. na razie wyprobowalam
> kokos - mniam!
> brawo za pomysl

A możesz wklepać skład tego soku? I czy jest tam dodatek cukru?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mam nadzwyczaj prosty smak.
Zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.

1. Data: 2003-01-16 15:22:38

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna napisal(a):

>....a z jakich nie?
>trza sie naumiec lania :)

Z tych jest wyjatkowo latwo. Chyba po brzegi napelniaja.

1. Data: 2003-01-16 20:20:42

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia
anna siadl do klawiatury
I oto co stalo sie dzielem jego palcow:

> ps. w 'moim' sklepiku litr kosztuje 3.35.

A to moze sklepik jakiejs sieci ??? Moze Siec 34 ????
Bo niestety ja u siebie tych sokow nie widzialem...
A bardzo chetnie bym kupil jakis nowy smak mamie do szpitala - bo jak sie
pije caly czas to samo to nowy smak dziala jak nektar...

--

Artur Nowacki '''''
ICQ #82071542 (o)(o)

koniec banana
drinki alkoholowe
skanowane ksiazki
faworki (P)
[W-WA] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...