chwalmy się :-)

101. Data: 2003-12-11 14:47:20

Temat: Odp: chwalmy się :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rene <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:br9uom$l8f$...@n...news.tpi.pl...

> Aaa - a skąd ja mam wiedzieć jakie było w maju???
Super było. :-)

Ja po maju dotarłam...
Twoja strata
Pozdrawiam ;-)
Janusz

102. Data: 2003-12-11 14:48:30

Temat: Re: chwalmy się :-)
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Proponuję "wyjść" z tego wątku i rozpocząć nowy
> o temacie adekwatnym do omawianych spraw np. "zimowe spotkanie grupowiczów".

Efekt bedzie taki, ze w nowym watku bedzie o wszystkim, tylko nie o zimowym spotkaniu
:-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

103. Data: 2003-12-11 14:49:23

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d...@d...zkz.com.pl...
> Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Było spanie i ja nie spałam ? :-))

Mało kto spał, a jeżeli już to krótko :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

104. Data: 2003-12-11 14:49:57

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:br9clb$kr2$1@zeus.polsl.gliwice.pl,
GabiS napisał(a):
> Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w> Proponuję
> "wyjść" z tego wątku i rozpocząć nowy

> Hej, ciekawe czy się doczekamy tego wątku - luty za dwa miesiące:)
> Gabi

Ni nie wiem, coś się sponsor nie kwapi

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

105. Data: 2003-12-11 15:56:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ni nie wiem, coś się sponsor nie kwapi
>
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Nie kwapi się tylko okapi:-)

Proszę wybrać jeden z terminów
wymienionych przeze mnie wcześniej,
przedstawić co i jak, grupie na grupie.
Dysponuję spankiem w dwóch łóżeczkach
pojedynczych oraz w jednym łożu dwuosobowym.
Na materacach własnych, tudzież podłodze
może u mnie nocować jednorazowo
do 50-ciu osób.
Na znudzonych filmowymi "wypocinami"
Dziadka czeka stół pingpongowy:-)

Pozdrawia atrakcyjnie boletus

106. Data: 2003-12-11 18:03:27

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bra44v$p56$1@atlantis.news.tpi.pl,
boletus napisał(a):

> [...]
> Dysponuję spankiem w dwóch łóżeczkach
> pojedynczych oraz w jednym łożu dwuosobowym.
> Na materacach własnych, tudzież podłodze

No i proszę, jak się Boletusika przyciśnie, sprowokuje to wreszcie wybąka
zaproszenie. No dobra, cieszę się ale grupowiczom zostawiam głosowanie który
z terminów które tak w o l n o napisałeś zostaną przyjęte. Aha, Babcia
znalazła - ten pan ze Świdnicy z pięknym ogodem skalnym to pan Chlebicki.
Dobrze Boletusie że masz stół do ping ponga, najpierw Cię ogram potem
wyłożymy na niego piwo, hi hi
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

107. Data: 2003-12-11 18:04:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze Boletusie że masz stół do ping ponga, najpierw Cię ogram potem
> wyłożymy na niego piwo, hi hi
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Mówisz piwo, to już Ci się głowa kiwo ?:-)))

Pozdrawia 21: 0 boletus

108. Data: 2003-12-11 21:56:32

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:brabkk$1ua$1@atlantis.news.tpi.pl,
boletus napisał(a):

> Mówisz piwo, to już Ci się głowa kiwo ?:-)))
>
> Pozdrawia 21: 0 boletus

Widać dawno nie grałeś, teraz się gra do 15, hi hi hi, chociaż jak chcesz
może być i tak jak napisałeś: Dziadek 21:0 Boletus
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

109. Data: 2003-12-12 10:00:49

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty dlaczego nie chwalisz się tegorocznymi super nabytkami???
> J.

W tym roku miałem dużo pracy, co w związku z tym oświadczam że jedyne
nabytki to winorośla kupione na Słowacji:

1. 'Rubanka'
2. 'Narancsizu' - ciekawe jak to będzie z tym posmakiem pomarańczowym.
3. 'Favorit' - potrzymam go do momentu zrobienia zdjęcia grona dla Janusza a
potem kompost.
4. 'Poloskei Muskotaly' - [R-10]
5. 'Morawskij Muskat'
6. 'Jalowiewyj Ustojcziwyj' - pewno będzie z nim jak w pkt 3.
7. I niezidentyfikowana do końca odmiana którą dostałem od pana
Wąsikowskiego. Najbliższe typowanie to: 'Schoenburger' - jadłem, bardzo
smaczna.
8. 'Olszava'

Pozdrawiam
PP.

110. Data: 2003-12-12 12:26:02

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja strata
No wiem że moja i niczyja inna:( Ale czy musze przez to być wytykana
palcami:(:(:( Przeciez gdybym mogła to juz od 10 lat dyskutowałabym :) o
kwiatkach i innych ogródkowych rzeczach:)
Pozdrav.Rene

Jakich nawozow mazna uzywac do fikusow?
rośliny wodne
Żeby nie kapało...