Do kolezanek z DUZYM biustem !!!

1. Data: 2005-03-04 14:31:55

Temat: Do kolezanek z DUZYM biustem !!!
Od: "Paula" <...@...C> szukaj wiadomości tego autora

Drogie piersiaste Panie,
tez mam duzy biust i klopoty z dobraniem odpowiedzniej bielizny, stroju
kapielowego.
Czytam na grupie o tych problemach i tam sobie pomyslalam, ze moze w pare
osob co sie znaja na gorseciarstwie cos zaczac szyc na szersza skale w
temacie wiekszych rozmiarow.
Ja osobiscie znam sie na markketingu no i mam "dojscie" do funduszy...
Moze sie uda...
Paula

1. Data: 2005-03-04 14:40:25

Temat: Re: Do kolezanek z DUZYM biustem !!!
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paula" <...@...C> napisał(a):
> [...]
> Czytam na grupie o tych problemach i tam sobie pomyslalam, ze moze w pare
> osob co sie znaja na gorseciarstwie cos zaczac szyc na szersza skale w

jest juz taka firma - avocado, ale droga, i sprzedaje tylko przez net
(ma tylko 1 sklep normalny w Poznaniu zdaje sie). jak na razie nie
zdecydowalam sie, zeby cokolwiek u nich kupic.

> Ja osobiscie znam sie na markketingu no i mam "dojscie" do funduszy...
> Moze sie uda...

moge jedynie obiecac byc baaardzo wierna klientka firmy, ktora sprzeda mi
ladny
biustonosz 80E-F w cenie ponizej 100 PLN :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-04 14:54:16

Od: "Paula" <...@...C> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]

| ladny
| biustonosz 80E-F w cenie ponizej 100 PLN :)

Wlasnie o tym myslalam, aby byla to bielizna ladna, WYGODNA i w atrakcyjnej
cenie.
Bo jak moze produkowac blielizne w duzych rozmiarach ktos kto tylko moze
pomarzyc np o rozmiarze powyzej C ?

Paula

1. Data: 2005-03-04 15:04:32

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <...@...C> napisał w wiadomości
> [...]
> Czytam na grupie o tych problemach i tam sobie pomyslalam, ze moze w pare
> osob co sie znaja na gorseciarstwie cos zaczac szyc na szersza skale w

A jest tu jakaś praktyczka?
Bo ja świetna, ale w teorii ;)

Kiedyś, przybita jazdami do gorseciarki rozebrałam stary stanik na czyniki
pierwsze, zrobiłam wykrój, skroiłam, zaczęłam szyć.... Nie pytajcie o efekty
:D :D :D

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2005-03-04 16:14:37

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temacie wiekszych rozmiarow.
> Ja osobiscie znam sie na markketingu no i mam "dojscie" do funduszy...

Hehe, wiesz, ze o tym samym pomyslalam?
Ja zajmowalam sie kiedys troche projektowaniem ciuchow i biadolilam sobie w
duchu, ze wolalabym projektowac bielizne;).
Nauczyc sie tego, pewnie nie problem. Podejrzewam, ze zaprojektowanie
dobrego duzego biustonosza wymaga nieco wiecej umiejetnosci, bo ..nie
wszystko na duzy biust sie nadaje. Nie kazdy wzor, nie kazdy material.
Troche sie trzeba przy tym napracowac. Koszty sa na pewno wieksze niz przy
szyciu biustonoszy malych ( idzie duzo wiecej, czesto w miare drogich
koronek, itd.).Ale to tez pikus. Jesli chcesz by te biustonosze roznily sie
od tych od gorseciarek, zeby wygladaly naprawde profesjonalnie, ladnie,
musisz miec specjalistyczne maszyny bielizniarskie- do koronek, do wszywania
gumek, do haftek itp itd.
No to na dzien dobry musisz miec: projektanta, technologa, krojczego, kogos
do szycia tego wszystkiego. Oczywiscie plus sprzet.
Zeby miec dostep do dobrych materialow to wypadaloby zamawiac konkretne
ilosci w hurtowniach, bo na dwa staniki to nie ma o czym mowic.
No i wlasnie, czy rynek u nas jest na tyle duzy, ze taka produkcja bylaby
oplacalna przy w miare niskich cenach produktow?
No a bez tych specjalistow , maszyn, dojscia do dobrych materialow, to mozna
byc chyba co najwyzej kolejna gorseciarka...tak sobie glosno mysle.
Choc, jesli ktos by sie za to wzial, to ja jestem za!:)

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-04 16:23:41

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał(a):
> No i wlasnie, czy rynek u nas jest na tyle duzy, ze taka produkcja bylaby

> oplacalna przy w miare niskich cenach produktow?

rynek to mysle, ze jest spory, ale "nieuswiadomiony". nosi sie zle dobrana,
za mala bielizne. to jest cos w rodzaju blednego kola - z tego,
co piszesz, wynika, ze latwiej i taniej uszyc stanik z
mala miska, a ew. duzym obwodem, niz odwrotnie, wiec firmy takimi
wlasnie zalewaja rynek. ja kiedys w ogole nie mialam pojecia, ze istnieje
na swiecie cos takiego, jak miseczka E czy F.

-- kasica

1. Data: 2005-03-04 16:24:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

almadka napisał(a):

> [...]
> mozna byc chyba co najwyzej kolejna gorseciarka...tak sobie glosno mysle.
> Choc, jesli ktos by sie za to wzial, to ja jestem za!:)

Sądzę, że rynek jest w Polsce ogromny. Kwestia tylko w tym, żeby te
biustonosze były w dostępnych cenach i dobrej jakosci.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-03-04 17:05:24

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Sądzę, że rynek jest w Polsce ogromny. Kwestia tylko w tym, żeby te
> biustonosze były w dostępnych cenach i dobrej jakosci.

ale teraz nie ma zadnych, nawet drogich. tj. wybor jest dramatycznie
maly. nawet w Marksie i Spencerze ciezko teraz wypatrzyc jakies E.
(chyba, ze bedzie to tak zwany minimizer - z niewiadomego mi powodu
ktos wpadl na pomysl, ze jak sie ma duzy biust, to trzeba go
koniecznie splaszczyc i wygladac w efekcie jak kloc drzewa).

-- kasica

1. Data: 2005-03-04 17:23:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-04 17:23,Użytkownik Katarzyna Kulpa ziewnął szeroko i rzekł:

> rynek to mysle, ze jest spory, ale "nieuswiadomiony". nosi sie zle dobrana,
> za mala bielizne.

No to trzeba zorganizować szeroko zakrojoną akcję propagandową :))

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-04 20:05:30

Od: "t.o" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...

> [...]
> ktos wpadl na pomysl, ze jak sie ma duzy biust, to trzeba go
> koniecznie splaszczyc i wygladac w efekcie jak kloc drzewa).

A nie zagladalas do Triumpha?? Oni maja bardzo duzy wybor w tych rozmiarach!
A jeszcze lepsza firma, ktora, mozna powiedziec, specjalizuje sie w szyciu
stanikow na duzy biuscik jest Felina. Coprawda jest drozsza niz Triumph, ale
jest rewelacyjna. Warto tez skorzystac z jej promocji, bo czasem stanik wart
ok 150 zl, mozna spotkac za 80 czy 90. Ja mam tylko rozmiar 70C, ale mam
dosc ciezki biust i kregoslup mnie od niego boli, wiec wiem co znaczy dobry
stanik. A jesli chodzi o doswiadczenia z duzymi biustami, to troche ich mam,
bo moja mama ma sklep z damska bielizna (m.in. Triumph, Felina) i wiem jak
ciezko jest dobrac stanik na wieksze piersi. Bardzo wazne jest przymierzenie
roznych fasonow i wybranie sobie najwygodniejszego. Dlatego jesli sie
wybieracie do sklepu z bielizna to przymierzajcie jak najwiecej. W zyciu bym
nie kupila stanika bez mierzenia! Jesli chodzi o minimizer to rzeczywiscie
bardzo splaszcza on biust,ale niektore panie mimo to go kupuja (taki model
ma Triumph). Aha, jesli chodzi o Feline, to ma ona nie tylko dobre staniki,
ale jeszcze ladne, to znaczy "na czasie".
Pozdrawiam :)

[katowice] gdzie goldwell?
Dobre drogerie
Sally Hansen
Spanie w biustonoszu
[OT] do oddania voucher na weekend w Novotelu w Krakowie