chyba się rozwiodę

31. Data: 2007-12-07 08:04:27

Temat: Re: chyba się rozwiodę
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Ja jak myślę, to sprzątam. :) Jak nie myślę... znaczy zapominam, to nie
> sprzątam. Nic specjalnie. :)

Tak czy siak Basia poruszyła ważny temat. Tylko że wydawało mi się,
że takie sprawy odgrywają rolę kropli przepełniającej czarę, albo
języczka u wagi. Bo żeby takie problemy same w sobie były powodem do
rozwodu, to trzeba się mocno starać :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

32. Data: 2007-12-07 08:11:35

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.12.2007, o godzinie 09.04.27, na pl.soc.rodzina, Stalker
napisał(a):

> [...]
> że takie sprawy odgrywają rolę kropli przepełniającej czarę, albo
> języczka u wagi. Bo żeby takie problemy same w sobie były powodem do

Cholera wie z drugiej strony. Może to od charakteru zależy?

*Habeck*
- Schutzbach

33. Data: 2007-12-07 08:37:14

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Cholera wie z drugiej strony. Może to od charakteru zależy?

Nie, no na pewno...
Chociaż z drugiej strony taki problem to może być wierzchołek góry
lodowej podobnych problemów :-)
Słynny problem męskich skarpetek nie w koszu na brudną bieliznę :-)
Jeśli suma takich drobiazgów osiągnie masę krytyczną, to może oznaczać
że żona się nie czepia, tylko mąż jest fleja...

Stalker

P.S. Trochę jak w tym kawale:
Dzwoni kierowca do swojego szefa:
- Szefie zbiłem lewe lusterko
- Nie ma sprawy, wymień i po sprawie
- Nie mogę
- Dlaczego?
- Bo auto na nim leży...

34. Data: 2007-12-07 09:06:49

Od: jętek <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał

> A może ma męża trola ?

wypraszam sobie

35. Data: 2007-12-07 09:17:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jętek stwierdził, że powie żonie że ją kocha. Ale tak sie zastanawiam,
> że skoro nie potrafi sobie przypomnieć dlaczego sie z nią ożenił*, to czy
> będzie potrafił tak jej w żywe oczy skłamać i powiedzieć teraz że ją kocha
> :-)

Niejeden facet[1] dla świętego spokoju i na większe się poświęcenie
zdecyduje. I większe mu przez gardło przejdą kłamstwa.

Qra, [1] w sumie nawet nie tylko facet

36. Data: 2007-12-07 09:23:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli suma takich drobiazgów osiągnie masę krytyczną, to może oznaczać
> że żona się nie czepia, tylko mąż jest fleja...

IMO jeśli zacznie to być dostrzegane (zakładam, że ma miejsce od początku),
to raczej klapki spadły. Bo mąż to fleja był od zawsze, tylko żona widziała
to inaczej, np. że misiu pysiu dba o zajęcie dla swej rybci... hehe

Qra

37. Data: 2007-12-07 09:24:07

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" :

> Ja jak myślę, to sprzątam. :)

Ja rano przed wyjściem do pracy nie mam czasu sprzątać, a jak wracam to
zazwyczaj jest już sprzątnięte (zawyczaj, nie zawsze).

Chodziło o co innego, jak ta sama drobna uciążliwosć może powodować różne
myśli przy różnym nastawieniu ogólnym.

Pozdrowienia

Basia

38. Data: 2007-12-07 09:24:45

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieustraszony Lowca Trolli pisze:

> Id1/4 do poradni rodzinnej. Doradz? Ci szybki rozwód (bo dziecko ma^(3)e). To
> mniejsze z^(3)o. Pozatym mo?esz dosta? w Ko?ciele rozwód ze wzgle^du na brak
> konsumnpcji.
>
> ?T

a od kiedy to w Kościele katolickim są rozwody??
nie pisz nieprawdy

39. Data: 2007-12-07 10:21:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jętek pisze:

> wypraszam sobie

Tylko do sądu MOLNARki nie podawaj ;-).

Pozdrawiam
Ewa
Dzisiaj użyłam 3 patyczków do uszu ;-)

40. Data: 2007-12-07 12:27:41

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał

> Tylko do sądu MOLNARki nie podawaj ;-).

Ej no weż ... może by mnie w TV pokazali ... jak wczoraj Arnolda ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

odwrocona osmoza - czy ktos ma urzadzenia? czym filtrowac wode?
Dochody i ich podział w zwiazku
Komunikacja w rodzinie ;-)
Powrót taty
prezent na chrzciny