Re: chyba umieram...

Data: 2004-12-16 18:15:28
Temat: Re: chyba umieram...
Od: "marta" <m...@w...pl>

Użytkownik "Konrad" napisał w wiadomości

> Czy są jakieś środki znieczulające na gardło dostępne bez recepty?

Przy naprawdę ostrym "drapaniu" stosuję Dentasept A - nazwa może nieco
odbiegać od prawidłowej, ale w aptece na pewno dadzą ci to co trzeba. Jest
to wyciąg roślinny z dodatkiem środka znieczulającego śluzówkę, przeznaczony
do pędzlowania w rozmaitych stanach zapalnych jamy ustnej i gardła.
Podkreślam, że nie jest to środek leczący, a jedynie przynoszący ulgę.
Dla kuracji należy zastosować mleko z czosnkiem, masłem i miodem, herbatę z
sokiem z malin (własnej roboty, żaden kupny syrop), chleb z czosnkiem
zamiast innych smakołyków, amol, a przed snem pół lampki koniaku lub rumu z
łyżeczką miodu, no i żeby nie skazywać tak całkiem lekarstw - rutinoscorbin
w ilościach max.
Jest to terapia weekendowa, tzn. że przez sobotę i niedzielę grzejemy się w
łóżku, a poniedziałek zdrowi idziemy do pracy :)))
Mnie w każdym razie stawia to na nogi.

Pozdrawiam,
Marta

Ps. zapomnialam - przede wszystkim odpowiednie nastawienie - "ja wcale nie
jestem chory" :))