ciąć czy nie ciąć?

11. Data: 2004-05-31 19:29:41

Temat: Re: ciąć czy nie ciąć?
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, jutro tnę. Z przyjemnością.
> A dzisiaj zapraszam Ślązaków do oglądania programu "Porozmawiajmy"w TVP3
> Pomacham z ekranu :-))
> Gosia - zmywająca tony telewizyjnego makijażu (wolę cięcie w ogrodzie :)

Marto, wróciła mi wiadomośc wysłana do Ciebie więc odpowiadam tu: 22.00
Pozdrowienia
Gosia

12. Data: 2004-05-31 19:32:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Klecka napisał:

> Marto, wróciła mi wiadomośc wysłana do Ciebie więc odpowiadam tu: 22.00

Dzięki :-)))
To idę po pilota:-)

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2004-05-31 20:18:28

Temat: Re: ciąć czy nie ciąć? OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> Dzięki :-)))
> To idę po pilota:-)

Obejrzałam, szkoda że na tak interesujacy i obszerny temat pani redktor
wystarczyło 10 min:-(
Od telewizji publicznej jednak należy wymagać więcej.

Pozdrawiam
Marta

14. Data: 2004-06-01 07:18:34

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczyło 10 min:-(
> Od telewizji publicznej jednak należy wymagać więcej.

No tak. Ten makijaż zajął więcej ;-) Ale to już temat na inne forum.
Próbujemy coś takiego zrobic na gazeta.pl
Pozdrawiam - z nadzieją, że uda się kiedyś pogadać na jakimś słonecznym,
grupowym zjeździe
Gosia

15. Data: 2004-06-01 13:32:52

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Klecka napisał:

> Pozdrawiam - z nadzieją, że uda się kiedyś pogadać na jakimś słonecznym,
> grupowym zjeździe

Na pewno:-)

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2004-06-02 20:37:24

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można już ciąć:
> - lilaki
> - śnieguliczki
> - malutkie bukszpany

Bukszpan przycinalam juz na wielkanoc i od razu porobilam z niego sadzonki.
Teraz szykuje sie na ponowne ciecie, bo sporo odrosl. Lilaki jesli chcesz
ciac to zaraz po kwitnieniu. Snieguliczki raczej sie nie tnie, ale to takie
odporne rosliny ze wszystko przetrzymaja.

Elfir

17. Data: 2004-06-02 21:22:13

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2004-06-03 05:49:54

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bukszpan przycinalam juz na wielkanoc i od razu porobilam z niego
sadzonki.

A powiesz mi, jak? :-)))
Gosia zaintrygowana

19. Data: 2004-06-05 00:24:09

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A powiesz mi, jak? :-)))
> Gosia zaintrygowana

Wsadzilam do ziemi zielonym do gory :)

Sciete wierzcholki przycielam na wys od 10 do 20 cm, oberwalam dolne listki
i wsadzilam gleboko (na 3-6 cm) do ziemi (mam bardzo piaszczysta na ogrodku
dzialkowym). Podlewac i cieniowac nie musialam - caly czas lalo i bylo
pochmurno. Puszczaja mlode listki, ale w pelni ukorzenione jeszcze nie sa.

Elfir

byłam dzisiaj w Wojsławicach
Jak zapewnić wilokrotne kwitnienie roślin -tanio!
Co posadzić przed oknami?
mrozoodporne różaneczniki?
brunnera