ciasteczka z migdalami

1. Data: 2005-10-24 18:28:25

Temat: ciasteczka z migdalami
Od: Madzik <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos ma jakis dobry i sprawdzony przepis na ciasteczka z migdalami?

2. Data: 2005-10-25 19:59:40

Temat: Re: ciasteczka z migdalami
Od: "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy ktos ma jakis dobry i sprawdzony przepis na ciasteczka z migdalami?

Witam
Ja mam sprawdzony przepis na ciastka slimaczki, jadlam je kiedys u siostr
zakonnych i wyprosilam przepis :) Ciasteczek wychodzi duzo wiec zwykle w moim
malym gospodarstwie (2 osoby) robie je tylko na pol porcji, oto on:

50 dag masla
20 dag mielonych migdalow
90 dag maki
30 dag cukru pudru + troche do obtoczenia ciasteczek
szczypta sody
cukier waniliowy

Wykonanie: maslo utrzec z cukrem, dodac make, orzechy, sode, cukier waniliowy,
zagniesc, toczyc waleczki i zwijac je w slimaczki. Klasc na blache wysmarowana
tluszczem, wysypana maka. Piec na zloty kolor. Gorace wrzucac do cukru pudru.

P.S. Tak brzmi oryginal, ja lubie te ciasteczka w wersji z mielonym orzechami
laskowymi i nie chce mi sie nigdy bawic w turlanie slimaczkow, wygodniej mi
wycinac foremkami. Zycze smacznego :)

Pozdrowionka serdeczne
Izolda

co na szybkiego? u niego w domu