ciasteczka z platow owsianych

1. Data: 2003-09-23 17:35:20

Temat: ciasteczka z platow owsianych
Od: Borys <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje sprawdzonego przepisu na ciasteczka z platkow owsianych.
Z gory dziekuje.

1. Data: 2003-09-23 17:45:15

Temat: Re: ciasteczka z platow owsianych
Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje sprawdzonego przepisu na ciasteczka z platkow owsianych.
> Z gory dziekuje.
Witam. Nie wiem czy o takie Ci chodzi , ale moich ciasteczek się nie piecze. 2
szklanki płatków owsianych/ nie błyskawicznych/ i 3 łyżki kakao- wymieszać.
Osobno w garnku zagotować ; 1 łyżkę masła, 7 łyżek mleka, 2 szklanki cukru.
Gotować 5 minut i wsypać płatki. Zamieszać szybko i wykładać łyżeczką na
pergamin. Poczekać aż stwardnieją. Bardzo słodkie !pzdr.

1. Data: 2003-09-23 18:40:50

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Sep 2003 19:35:20 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Borys*, w
wiadomości news:<MPG.19daa2c8db661647989682@news.ds.pg.gda.pl> zawarł, co
następuje:

> Poszukuje sprawdzonego przepisu na ciasteczka z platkow owsianych.

2 jajka
1,5 szklanki cukru
3/4 kostki masła/margaryny

to zmiksować

do tego
2 szklanki mąki
4 łyżki kakao
2 łyzeczki proszku do pieczenia
1/5 łyżeczki sody
2 szklanki płatków owsianych
szklanka orzechów włoskich
szklanka rodzynek

piec aż się ładnie zrumienią, w temperaturze ok 180/200 stopni
pychotka - przepis mojej przyjaciółki, Anny
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

sok z aronii i liści
obiadek -- co zrobic?
Wkladka do gotowania na parze
Ryz preparowany
[allegro - 1h do konca!] Super Ekspres Kombi