ciasto Pascala

1. Data: 2005-07-27 10:18:46

Temat: ciasto Pascala
Od: "Antique Deco" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mam faze na weekendowe pieczenie ciast. No i skusilam sie na
czekoladowca z orzechami nerkowca Pascala. Ladnie brzmi prawda? Ale niestety
wyszlo paskudztwo :). Nie zeby sie nie udalo, ale po prostu ciasto nie jest
dobre. Troche jak brownie, ale duuzo slodsze i generalnie jakies nie teges.
Wiecej sie nie skusze na przepis z telewizji :)
Dorota

2. Data: 2005-07-27 11:03:07

Temat: Re: ciasto Pascala
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antique Deco" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
teges.
> Wiecej sie nie skusze na przepis z telewizji :)

Źle trafiłaś albo co... Ja robiłam już parę przepisów Pascala i były bardzo
fajne - jak nie z telewizji właśnie ;)
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2005-07-27 13:40:52

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Źle trafiłaś albo co... Ja robiłam już parę przepisów Pascala i były
> bardzo
> fajne - jak nie z telewizji właśnie ;)
> Pozdrawiam, Agata

Ja, o ile pamiętam, piekłam tylko jedno ciasto Pascala - marchwiowe, ale
równocześnie piekłam też ciasto Ktośki i jak już pisałam Pascal przegrał ...

Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.
P.S. A jakie masz sprawdzone przepisy na ciasta Pascala?

4. Data: 2005-07-27 15:41:20

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:dc82t3$fqh$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
>
> Pozdrawiam serdecznie.
> Barbara.
> P.S. A jakie masz sprawdzone przepisy na ciasta Pascala?

Ze słodkich przepisów robiłam tylko trufelki :) Są pyszne i szalenie
"eleganckie" ;)
Inne to dania warzywne, np. faszerowany bakłażan. Proste niby, ale nie
wiedziałam, jak się za to zabrać, a u Pascala było fajnie podane :)
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2005-07-27 16:16:07

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):
> Ze słodkich przepisów robiłam tylko trufelki :) Są pyszne i szalenie
> "eleganckie" ;)

rzuc z ciekawosci przepisem jesli to nie jest ciasto
a ciasteczka, cukierki lub itp.

-

6. Data: 2005-07-27 16:20:57

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości

> rzuc z ciekawosci przepisem jesli to nie jest ciasto
> a ciasteczka, cukierki lub itp.

A tu jest :)
http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid5
5/
Ja zamiast mleka wzięłam słodką śmietankę 30%.
Jest to trochę czasochłonne (ale w normie) i brudzące. Im mniejsze trufelki,
tym lepiej. Ale mnie smakowały po prostu obłędnie i afrodyzjakalnie niemalże
:)))
Do kawusi :)
Pozdrawiam, Agata

7. Data: 2005-07-28 14:37:04

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ze słodkich przepisów robiłam tylko trufelki :)

Ja robiłam naleśniki Suzette - są przepyszne:)

pozdr

cherokee

8. Data: 2005-07-28 17:06:48

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze słodkich przepisów robiłam tylko trufelki :) Są pyszne i szalenie
> "eleganckie" ;)

Obawiam się, że niestety trufelki odpadają, bo są z czekoladą. Na razie
zostanie mi ten faszerowany bakłażan :-)

Pozdrawiam.
Barbara

9. Data: 2005-07-28 17:14:53

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robiłam naleśniki Suzette - są przepyszne:)

Jak tylko namierze likier pomarańczowy, natychmiast robię - wyglądają bardzo
ciekawie i pewnie smakują wspaniale.

POzdrawiam.
Barbara

10. Data: 2005-07-29 09:27:16

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polędwica z piernikami wyszła mi pysznie.
I ciasto marchewkowe też!

Joe

Okap
Sos do smazonej ryby