ciasto arabskie?

1. Data: 2004-12-17 15:11:22

Temat: ciasto arabskie?
Od: Macq <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jestem tu nowy, wiec na poczatku klaniam sie wszystkim po sam pas

mam ogromna prosbe, jadlem niedawno w restauracji arabskiej pyszne
ciasto (placek), rozpoznane skladniki: kasza manna, cynamon, cukier
puder ;), specyficzna "mokra" konstytencja

jezeli komus znany jest przepis lub chociaz nazwa tego smakolyku bede
dozgonnie wdzieczny

serdecznie pozdrawiam
maciek

1. Data: 2004-12-17 16:53:54

Temat: Re: ciasto arabskie?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

basbusa?

1. Data: 2004-12-17 18:55:26

Od: Macq <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** napisał(a):
> basbusa?

jak juz wspomnialem, jestem dozgonnie wdzieczny ;), dziekuje
maciek

1. Data: 2004-12-17 21:28:16

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak juz wspomnialem, jestem dozgonnie wdzieczny ;), dziekuje
> maciek

wykorzystam tę wdzięczność na pewno ;-). Ciasto było "na grupie", fajny
przepis.

D.

1. Data: 2004-12-18 20:00:38

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Macq" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> puder ;), specyficzna "mokra" konstytencja
>
> jezeli komus znany jest przepis lub chociaz nazwa tego smakolyku bede

Moze skorzystaj z mojego przepisu-udaje sie na pewno
http://hafsa.republika.pl/kuchnia/ulubione_przepisy.
htm#Basbusa

tylko jest tam blad...ma byc 2/3 kostki masla, teraz to zauwazylam ,
przepraszam Hafsa-malo rozgarnieta

motylek
... pizza ..
Pomocy!!! Jęzorki - co wycinać??