... pizza ..

1. Data: 2004-12-17 14:24:15

Temat: ... pizza ..
Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Mam pytanko ... jak upiec dobrze pizze ... tzn jak otrzymac pizze jak
najbardziej podoban do pieczonych przez pizzerie .. raczej napewno nie
otrzyma sie takiej jak w pizzeri bo wydaje mi sie ze to wszystko zasluga
pieca ...
... ale dlaczego np w piekarniku nie wyrasta mi nawet craft tak jak chce ...
czyli brzegi ... tylko sa opadnieta (coprawda chrupiace)
... przepiss na ciasto jest banalny ale moze cos trzeba dodac zeby pizza
ladnie sie upiekla i wyrosly brzegi ...
... tak samo zawsze jakos od spodu jest biala chociaz upieczona ...
NAPISZCIE JAK PIECZECIE PIZZE i czy wyrastaja wam brzegi :D

Łukasz G
GG : 427918

1. Data: 2004-12-17 14:45:17

Temat: Re: ... pizza ..
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... tak samo zawsze jakos od spodu jest biala chociaz upieczona ...

Wczesniej posyb blat kaszka kukurydziana.

> NAPISZCIE JAK PIECZECIE PIZZE i czy wyrastaja wam brzegi :D

Brzegi mi nie rosna, bo robie bardzo ciekie ciasto. Grube ciasto - to juz
nie jest pizza.... IMHO oczywiscie.

1. Data: 2004-12-21 00:34:25

Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

> Brzegi mi nie rosna, bo robie bardzo ciekie ciasto. Grube ciasto - to juz
> nie jest pizza.... IMHO oczywiscie.
ok ... ale w pizzeriach jest cienkie ciasto a brzegi suuuper wyrosniete !!
???
Lukasz

1. Data: 2004-12-22 07:46:48

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok ... ale w pizzeriach jest cienkie ciasto a brzegi suuuper wyrosniete !!
> ???
> Lukasz

Drozdzowe ciasto. Wydaje mi sie, ze te brzegi w odpowiedni sposob zarijaja
poprostu zeby bylo grubiej w tym miejscu - wiec rosnie bardziej niz spod.

Pomocy!!! Jęzorki - co wycinać??
keksik
karkówka a estragon
Mąki we Wrocławiu