ciasto bez pieczenia

11. Data: 2006-03-08 21:01:38

Temat: Re: ciasto bez pieczenia
Od: "czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> napisał(a):

> Niezłe zastosowanie. przynajmniej folię podkładasz?
> ;-)))

A po co? Można kupić w folii w ogóle nie rozfoliowywać...

;-))))

Ania

12. Data: 2006-03-08 21:11:31

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> A po co? Można kupić w folii w ogóle nie rozfoliowywać...

można kupić też cegły i dać obwoluty z encyklopedii. Taniej ;-)

Waldek

13. Data: 2006-03-13 20:52:30

Od: Lemina <m...@w...topl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-03-07, karola <p...@w...pl> wrote:
> Witam!
> Poszukuje prostego przepisu na ciasto (bez pieczenia) najlepiej czekoladowe
> lub kokosowe cos w stylu rafaello. Nie posiadam zdolnosci kulinarnych
> szczegolnie do pieczenia, a takze dobrego piekarnika, gdyz mieszkam w
> akademiku, ale mam nadzieje , ze ktos podsunie mi cos pysznego do
> zrobienia:)

Kiedyś do akademika "sprowadziłam" sobie prodiż :)

Ale jeśli chodzi o ciasta niepieczące się, to mogę podpowiedzieć następujące
rzeczy:

1. Kaprys studencki
1 litr mleka
paczka krakersów
1 szkl. mąki krupczatki
3/4 szkl. cukru
cukier waniliowy

1/2 litra mleka i cukier zagotować. W drugiej części mleka rozrobić mąkę.
Mieszankę tę wlać na gotujące mleko (gotować jak budyń). Schłodzoną masę wylać
na krakersy i przykryć krakersami.

Uwagi: Do masy mozna dodać bakalie i wtedy nazywa się kaprys studencki
ekskluzywny

2. Kaszak, czyli kaprys studencki inaczej.
1 litr mleka
5 paczek herbatników
1 szkl. kaszy mannej
1 szkl. cukru
1/2 kostki margaryny
3-4 łyźki kakao
cukier waniliowy

Wszystkie składniki wrzucić do mleka. Gorącą masę wylać na herbatniki
i przykryć herbatnikami. Do masy moźna dodać bakalie.

3. Słodki salceson
2 szkl. mleka
1/2 szkl. cukru
1 kostka margaryny
2 łyźki kakao
2 małe lub 1 dużą źelatynę
6 paczek herbatników
bakalie

Mleko, cukier, margarynę, kakao - zagotować. Dodać źelatynę, połamane
herbatniki i bakalie. Całość wlewamy do butelki plastikowej i czekamy aż się
zetnie masa.

4. Jeśli masz dostęp do lodówki, to możesz zrobić sernik na zimno z galaretek
i serków homogenizowanych z owocami.

Jak mi się przypomni jeszcze jakiś przepis z czasów studenckich, to dopiszę.

Lemina

14. Data: 2006-03-13 22:42:24

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lemina" <m...@w...topl> napisał w wiadomości
> 2. Kaszak, czyli kaprys studencki inaczej.
> 1 litr mleka
> 5 paczek herbatników
> 1 szkl. kaszy mannej

;))))))))))))))
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

15. Data: 2006-03-13 23:52:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 08 Mar 2006 09:05:01 +0100, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>Basiu, niestety moja encyklopedia waży zaledwie parę gram... ;)

Bo Ty jestes jakas taka nowoczesna :PPPP

Pierz, co ma i encyklopedie i slowniki do przygniatania wytworow
gastronomicznych (cos , jak moja Mama, ktora kupujac raz na jakis
czas Trybune Ludu byla pytana przez pania Henie - kioskarke -
ooo, idzie pani po sledzie? :PP )

Pierz
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2006-03-13 23:54:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>można kupić też cegły i dać obwoluty z encyklopedii. Taniej ;-)
>
>Waldek

A ile kosztuja obwoluty?

Pierz, weszacy biblioteke instatnt :P
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2006-03-14 06:13:06

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> ;))))))))))))))

Jak gotowe, zapraszamy cztery pannej na ucztę :)
--
pa, BBjk

18. Data: 2006-03-14 07:34:50

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Bo Ty jestes jakas taka nowoczesna :PPPP

Krysiu, czy to cytat z tej piosenki Skaldów "Nie całuj mnie pierwsza"? ;)
A z przyciskaniem radzę sobie kładąc kartoniki z mlekiem.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

19. Data: 2006-03-14 07:44:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Mar 2006 08:34:50 +0100, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>Krysiu, czy to cytat z tej piosenki Skaldów "Nie całuj mnie pierwsza"? ;)
>A z przyciskaniem radzę sobie kładąc kartoniki z mlekiem.

No mialo byc, ale moja pamiec jest nadgryziona zebem czasu, ja
juz rozne dziwne rzeczy moiwilam ...myslac, ze mowie co innego
:PPP
Literowki to inna dziedzina sztuki :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2006-03-14 07:57:14

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> gastronomicznych (cos , jak moja Mama, ktora kupujac raz na jakis
> czas Trybune Ludu byla pytana przez pania Henie - kioskarke -

:))) Trybuna u nas była dal kota. Miała najbardziej wsiąkliwy papier,
a żwirków jeszcze nie było. Do przygniatania mam ksiązki kucharskie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

propozycja :)
Czyszczenie plastikow [pytanie]
brokuły i zapiekanka