ciasto z gruszek

1. Data: 2005-01-20 17:48:58

Temat: ciasto z gruszek
Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam słoik gruszek, maką, cukier, 5 jajek, kostkę margaryny, sodę i chcę
zrobić dobre ciacho na weekend. Hmmm....tak żeby było dużo i smacznie :) Co
proponujecie?

Kitty (Gliwice)

1. Data: 2005-01-20 19:45:15

Temat: Re: ciasto z gruszek
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam słoik gruszek, maką, cukier, 5 jajek, kostkę margaryny, sodę i chcę
> zrobić dobre ciacho na weekend. Hmmm....tak żeby było dużo i smacznie :)

Ciasto gruszkowe?

D.

1. Data: 2005-01-20 23:40:50

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Kitty wrote:

> [...]
> zrobić dobre ciacho na weekend. Hmmm....tak żeby było dużo i smacznie :) Co

Zrob biszkopt, przetnij na pol, nasacz biszkopt sokiem, przeloz jakas
masa, np. kremem karmelowym, i warstwa gruszek w srodku i na
wierzchu...dodaj troche soku z cytryny, i/albo wodki, zeby te gruszki
troche obudzic, bo same w sobie nudne w smaku.

Albo zrob ciasto na patelni jak w watku o ciescie z ananasami na spodzie.

Magdalena Bassett

1. Data: 2005-01-21 07:22:28

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam słoik gruszek, maką, cukier, 5 jajek, kostkę margaryny, sodę i chcę
> zrobić dobre ciacho na weekend. Hmmm....tak żeby było dużo i smacznie :)

http://tinyurl.com/4hp38

robilam na wakacjach - REWELACJA :-))
dzięki za przypomnienie o tym, że też mam gruchy w kompocie w domku ...

Jini - anioł kobietka ;-)

1. Data: 2005-01-21 07:54:37

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciasto gruszkowe?

owoce
4 jajka
1 niepełna szklanka cukru+cukier waniliowy
0,5 szklanki oleju
1,5szklanki mąki

1 i niecałe pół łyżeczki proszku do pieczenia

1. 1. Zmiksować całe jajka z cukrem, dodać olej, mąkę z
proszkiem - zmiksować.

2. 2. Wylać na blachę, poukładać obtoczone owoce w mące .

3. 3. Piec ok. 45 minut (160-170 stopni).

:-)

:-)

Szynka wieprzowa
glowka kapusty kiszonej slask kupie?