zupa krem z porów - jak doprawic??

1. Data: 2005-01-20 12:29:18

Temat: zupa krem z porów - jak doprawic??
Od: "Aggie" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zgubiłam gdzies przepis na zupę z porów, a własciwie krem. Pory podsmaża sie na
patelni, zalewa bulionem, dodaje pare ugotowanych ziemniaków, jeden lub 2 serki
topione i całość miksuje sie w blenderze. Nie pamietam tylko czym sie ja
doprawia. Zupa jest juz gotowa (ale nie przyprawiona) w garnku na piecu, PROSZE
pomóżcie, czym ja doprawic??

Agnieszka

1. Data: 2005-01-20 13:39:30

Temat: Re: zupa krem z porów - jak doprawic??
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aggie" <y...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> topione i całość miksuje sie w blenderze. Nie pamietam tylko czym sie ja
> doprawia. Zupa jest juz gotowa (ale nie przyprawiona) w garnku na piecu,

Ja bym dała biały pieprz, sól i gałkę muszkatołową.

--
pozdrawiam, misiczka

Mężczyźni oddają duszę, jak kobiety ciało,
stopniowo, strefami dobrze bronionymi.
(Andre Maurois)
http://misiczka.com

1. Data: 2005-01-20 15:17:50

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Aggie" <y...@a...pl> wrote in message
> [...]
> doprawia. Zupa jest juz gotowa (ale nie przyprawiona) w garnku na piecu, PROSZE

Ludziska dodaja soli, pieprzu (najlepiej swiezo grubo zmielonego) i troche czerwonej
ostrej papryki. Niektorzy daja tylko sol a za to podaja zupe z bardzo pikantnymi
grzankami (krutonami) zrobionymi z chleba z czosnkiem, papryczka chili itepe.
Ja dodaje do smazonych porow suchej bazylii i szalotke. Posypac na talerzu mozna np.

pociapana nacia pietruszki.

--
><eM eL><Washington, D.C.><
><There's no place like 127.0.0.1><