Marchewka po koreansku

1. Data: 2005-01-20 10:20:15

Temat: Marchewka po koreansku
Od: "Los Michalos" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Soro tyle przepisow nt marchweki wiec i ja doloze. Marchewka po koreansku -
surowka b. popularna w krajach dawnego ZSRR

SKLADNIKI (na 2 osoby)

1/2 kg marchwi
1/4 szklanki oleju
1 i 1/2 lyzki octu
2-3 zabki czosnku
sol, pieprz i ostra mielona paparyka

PRZEPIS

Marchew utrzec na tarce z grubymi oczkami, dodac 3 lyzeczki oleju i
ocet. Odstawic na 2 godz. do lodowki. Nastepnie dodac prayprawy (sol,
pieprz i papryke) na wyczucie. Reszte oleju zagrzac na patelni i
doprowadzic go do wrzenia po czym wlac do surowki. Dodac rozdrobniony
czosnek. Wymieszac. Odstawic na kilka godzin (najlepiej na noc) tak by
potrawa uzyskala wlasciwy smak i aromat.

Smacznego!

--
Ozdrawiam serdecznie

Los Michalos

1. Data: 2005-01-22 12:33:50

Temat: Re: Marchewka po koreansku
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Los Michalos <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cso0kn$qlt$...@n...onet.pl...
> Witam!
>
> Soro tyle przepisow nt marchweki wiec i ja doloze. Marchewka po
oreansku -
> surowka b. popularna w krajach dawnego ZSRR
(ciach)

...niezłe...marchewka lubi też ocet balsamiczny i kminek...niekoniecznie w
krajach ZSRR ;)

dziękuje za przepis
agataw

chałwa z marchewki