ciasto zakalec

1. Data: 2004-01-31 14:28:39

Temat: Re: ciasto zakalec
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:bvggcs$u3e$1@mamut.aster.pl...
> Witam,
>
> Mam problem od jakiegos czasu jak robie ciasto za kazdym razem wychodzi mi
> zakalec, nie wiem co robie zle.
> Najpierw ubijam jajka potem dodaje maslo na koncu make.
> Probowalam tez najpierw ubic maslo potem jajka i make i to samo.
> Juz sama nie wiem co robic.

Podaj przepis - proporcje składników - zapewne tu się kryje odpowiedź.
Może też być to sprawa temperatury i czasu pieczenia.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-01-31 14:50:59

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciasto pomarańczowe
> Ciasto: 150 g margaryny 170 g cukru 2 jajka otarta skorka z 1 pomaranczy
1/2
> dl soku pomaranczowego 180 g maki 1 lyzeczka proszku do pieczenia

Ten przepis to z jakiejś książki, czy dostałaś od kogoś komu wychodzi?

Jak na mój gust jest tu dużo za mało mąki.Zamiast jednej szklanki daj dwie,
dosyp jeszcze pół łyżeczki sody i wyjdzie piękne.

1. Data: 2004-01-31 15:09:57

Od: "niunia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najpierw ubijam jajka potem dodaje maslo na koncu make.
> Probowalam tez najpierw ubic maslo potem jajka i make i to samo.
Pozostaje jeszcze taka opcja:
ubić makę potem masło i dodać jaja.
niunia

1. Data: 2004-01-31 15:32:43

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Księżyk" napisała w wiadomości
> od jakiegos czasu jak robie ciasto za kazdym razem wychodzi mi zakalec,
nie wiem co robie zle.

He he.. ja bym pogrzebał w fazach księzyca, zmienił kryształową kulę z
'Biedronki' na tę od 'Baby' no i podpytał kota co w trawie piszczy :)
Mam nadzieję że byłem pomocny
Pozdr

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

1. Data: 2004-01-31 15:38:58

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciasto pomarańczowe
Ciasto: 150 g margaryny 170 g cukru 2 jajka otarta skorka z 1 pomaranczy 1/2
dl soku pomaranczowego 180 g maki 1 lyzeczka proszku do pieczenia
Polewa: 100g cukru pudru 1 - 1 1/2 lyzeczki soku pomaranczowego 3 - 4 lyzek
smazonej skorki pomaranczowej 1.skladniki na ciasto wymieszac i piec w
temp.175 przez ca 45 min.Zostawic do ostyniecia 2.skladniki na polewe
wymiszac i posmarowac nia ciasto , a nastepnie posypac smazonymi skorkami
pomaranczowymi

1. Data: 2004-01-31 15:47:49

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak na ta pore roku to w trawie niewiele piszczy :-)
a o kuli nie pomyslalam
dzieki :-))

Beata

1. Data: 2004-01-31 16:00:58

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wyprobuje.

Beata

1. Data: 2004-01-31 16:01:44

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos kiedy wrzucil go na grupe.

1. Data: 2004-01-31 17:15:23

Od: "peter" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiepska maka, ze zboza paszowego
- mało glutenu
- niska ilosc opadania

> [...]
> Najpierw ubijam jajka potem dodaje maslo na koncu make.
> Probowalam tez najpierw ubic maslo potem jajka i make i to samo.

Bassett, bzdety czyli poziom grupy
drylowanie gruszek
Krem do tortu z masłem czy z masmixem?
Gdzie kupujecie przyprawy?