Re: ciaza a okres

Data: 2004-06-24 15:39:10
Temat: Re: ciaza a okres
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl>

Uzytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisal w wiadomosci
news:cbd355.3vudt31.1@sa.re...

> "srodowisko plodowe" rozpada i wydala w czasie menstruacji. W zwiazku
> z tym dziwi mnie jak slysze o "miesiaczce w czasie ciazy". Pewnie
> chodzi o jakies inne krwawienia.

ale jesli wyglada i trwa tyle, co zwykla miesiaczka, to czemu tego wlasnie
tak nie nazwac? u jednych nie ma go wogole, u innych jest tak inne, ze od
razu mozna sie domyslic, ze cos jest nie tak, a u innych wyglada, boli i
trwa tak samo, jak co miesiac i powodouje zmylke, jesli ciazy sie nie
planowalo.
chodzi o zjawisko, o krwawienie, ktore wyglada, jak miesiaczka, ale nia nie
jest.