ciąża i brak łaknienia

1. Data: 2005-03-24 12:19:32

Temat: ciąża i brak łaknienia
Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

jestem w 8 tygodniu ciąży i mam problem :(

mój problem polega na tym że od jakiś 2 tygodni nie mogę patrzeć na jedzenie
ale jeść muszę bo jestem cukrzykiem, poza tym boli mnie żoładek, ale to nie
jest taki ostry ból tylko taki jak się człowiek naje tak, że już nie może
patrzeć na jedzenie

czy to normalne?
jak temu zaradzić?

Ewa

2. Data: 2005-03-24 12:34:07

Temat: Re: ciąża i brak łaknienia
Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FHULIKOR napisał(a):
> [...]
> jest taki ostry ból tylko taki jak się człowiek naje tak, że już nie może

Wlasnie po co masz sie truc wieksza dawka hormonow??
Sa tabletki antykoncepcyjne o mniejszej zawartosi hormonow dla kobiet,
ktore nie maja problemow z cera:))

3. Data: 2005-03-24 12:49:16

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem w 8 tygodniu ciąży i mam problem :(
>
> mój problem polega na tym że od jakiś 2 tygodni nie mogę patrzeć na
> jedzenie

jestem w 10 tc też to miałam, obecnie łagodnieje

> czy to normalne?

pewnie dużo rzeczy jest "normalne", wszystko zależy od organizmu, moze w tej
kwestii jakiś lekarz coś powie?

> jak temu zaradzić?

może przejdzie z wiekim ciąży, ja jem mniej ale staram się dostarczać
wszystko co potrzebne
czasami sie zmuszam do jedzenia ;))

pozdrawiam
Dominika