ciąża i urlop macierzyński

11. Data: 2002-09-25 12:43:12

Temat: Odp: ciąża i urlop macierzyński
Od: "sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jeszcze ja- inspektor ZUS poinformował mnie, że lekarz może udzielić
zwolnienia kobiecie ciężarnej aż do dnia porodu, a na wniosek kobiety może
jej też wypiasć urlop macierzyński... i co z tego... kto ma rację...
Użytkownik ANIA <a...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amqfep$e9g$...@s...icm.edu.pl...

12. Data: 2002-09-25 14:09:32

Temat: Re: ciąża i urlop macierzyński
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może ktoś zna odpowiedź na niezupełnie medyczne pytanie: czy lekarz może
> wypisać zwolnienie dla kobiety
> ciężarnej w ostatnim okresie ciąży, czy też kobieta ma wówczas do wyboru
> tylko pracę lub urlop macierzyński? pozdrawiam, sylwia

na 14 dni przed porodem zwolnienie lekarskie od ginekologa traktowane jest
jak poczatek urlopu macierzyńskiego...
zwolnienie od innego lekarza jest zwyklym zwolnieniem.... dzien porodu
konczy zwolnienie i zaczyna sie urlop maciezynski...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

13. Data: 2002-09-25 14:11:27

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje to samo. nie moge zrozumiec dlaczego lekarze sa tacy wredni.
>
> pozdr. ania

a pytajac z drugiej strony:
czemu wszystkie kobiety sa tak leniwe ze w czasie ciazy chca isc na
zwolnienie???
ciaza nie jest choroba i jako taka, jesli prawidlowo sie rozwija nie daje
wskazan do zwolnienia...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

14. Data: 2002-09-25 21:06:56

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako ANIA zamieszkała pod adresem
<a...@e...pl> napisała:

> ta cała Xena to pewnie lekarz ginekolog ???!!!!
> opryskliwa wredna baba....

miło mi - chciałas jeszcze coś dodac?

> a tak apropos ... wszystkie przepisy z ZUSE=em mozna obejść. ZUS jest
> pełen dziur prawnych..... nie jednemu sie to udało...

a dlaczego chcesz koniecznie mieszać w to ginekologa?
Obchodx sobie przepisy jakie chcesz, ale sama

> bez pozdrowień

a ja mimo wszystko - pozdrawiam ;-)
Tatiana

15. Data: 2002-09-26 08:19:11

Od: "sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwolnienie od innego lekarza jest zwyklym zwolnieniem.... dzien porodu
> konczy zwolnienie i zaczyna sie urlop maciezynski...
a z czego to wynika, jeśli tak jest, to jaki przepis to reguluje?
i przy okazji zaznaczam, że lekarz twierdzi, że istnieją powody do
zwolnienia i nie wynika to z lenistwa ciężarnej, jak zauważyłeś wcześniej.
sylwia

16. Data: 2002-09-27 09:05:40

Od: "sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze tylko dla zainteresowanych: dowiedziałam się (grupa prawo), że
lekarz może wypisać zwolnienie, ale powodem nie może być zagrożenie
przedwczesnym porodem, bo takie zagrożenie już nie istnieje, zgadzam się
teraz, pozdrawiam pacjentów i lekarzy, sylwia

leczenie reumatyzmu i bólu stawów jadem pszczelim...
11lat i tetnia mozgu
Czy można samemu wyrwać?
Szczepionka p. grypie?
Interpretacja badań wzroku