11lat i tetnia mozgu

1. Data: 2002-09-23 08:10:47

Temat: 11lat i tetnia mozgu
Od: "Kloszyk" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
U synka przyjaciolki mojej malzonki odkryto tetniaka w mozgu wielkosci
okolo 4 cm. o trudnym umiejscowieniu. Pytanie o wybitnych specjalistow w
kraju, ktorzy mogliby ocenic ryzyko operacji w oparciu o wykonane badania i
ewentualnie podjac sie operacji. Ktora klinike polecacie? Czy moze sa jednak
inne metody leczenia? Chlopak dopiero zaczal zycie a pozostawienie tego bez
operacji zwieksza ryzyko pekniecia tetniaka a tylko okolo 30% osoby calo
wychodzi z czegos takiego. Bedzie miala straszy dylemat jaka decyzje podjac.
Szpital, w ktorym teraz lezy ma podpisany kontrakt z Centrum Zdrowia
Dziecka i tam chce skierowac chlopaka. Przyjaciolka zony probuje jeszcze
wybrac sie do Lublina, gdzie podobno jest jedna z lepszych klinik
operujacych takie przypadki z tym tylko, ze na osobach doroslych. Jest
pielegniarka i pracuje na neurologii wiec miala stycznosc z przypadkami osob
po operacjach tetniaka i ma swiadomosc z czym to sie wiaze. Ale jak kazda
matka ma nadzieje i szczegolnie wierzy w to, ze Lublin jest tym wybawieniem
dla jej synka.

Piotrek Miara

2. Data: 2002-09-23 14:01:32

Temat: Re: 11lat i tetnia mozgu
Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kloszyk" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po operacjach tetniaka i ma swiadomosc z czym to sie wiaze. Ale jak kazda
> matka ma nadzieje i szczegolnie wierzy w to, ze Lublin jest tym

Polecam Klinike Neurochirurgii AM w Lublinie. Operuja tam nie tylko
doroslych, ale takze dzieci, poza metodami operacyjnymi wykonuje sie tam
takze innego rodzaju zabiegi. Dziecmi zajmuje sie glownie p. prof. Edward
Zderkiewicz, wiec proponuje kontakt z nim.

***********************
Wojtek Gocek
n...@p...pl
w...@w...pl
~~~~~
"Jeśli w praktyce medycznej za sprawą doświadczeń ustali się maksymalny
poziom bezpieczeństwa, to szybko znajdzie się pomysłowy idiota, który
zaproponuje metodę jego przekroczenia."
"Nic nie da się uchronić przed idiotyzmem, idioci są niezwykle pomysłowi"
~~~~~

3. Data: 2002-09-24 10:10:10

Od: "Kloszyk" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takze innego rodzaju zabiegi. Dziecmi zajmuje sie glownie p. prof. Edward
> Zderkiewicz, wiec proponuje kontakt z nim.
Dziekuje za odpowiedz. Przyjaciolka zony byla w Lublinie i trafila do prof.
Trojanowskiego w klinice neurochirurgii dzieciecej szpital nr 4 AM w
Lublinie. Szpital, w ktorym jest aktualnie chlopak niedoinformowal jej, ze
jest rowniez neurochirurgia dziecieca tylko powiedzial o doroslych. Termin
przyjecia ustalono na 11 pazdziernika. Tetniak jest na tyle w niedostepnym
miejscu, ze na razie maja probowac metod nieoperacyjnych. Nie wiem dokladnie
o jaka metode chodzi. Mamy nadzieje, ze wszystko dobrze sie zakonczy.

Pozdrawiam
Piotrek Miara

Czy można samemu wyrwać?
Szczepionka p. grypie?