ciaza, sen

1. Data: 2006-09-05 10:37:30

Temat: ciaza, sen
Od: "Michal" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry

chcialem zapytac o bezpieczne srodki nasenne w czasie ciazy.

dziekuje, pozdrawiam

2. Data: 2006-09-05 20:15:20

Temat: Re: ciaza, sen
Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-05, o godzinie 12:37:30, użytkownik *Michal* napisał(a) w
wiadomości: <news:1157452748.262385@d1.icnet>

> chcialem zapytac o bezpieczne srodki nasenne w czasie ciazy.

Ziołowe może są i bezpieczne, ale też nieskuteczne, z kolei leki
"chemiczne" są raczej przeciwwskazane w ciąży.

Pink

3. Data: 2006-09-05 22:12:38

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pink" <P...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2006-09-05, o godzinie 12:37:30, użytkownik *Michal* napisał(a) w
> wiadomości: <news:1157452748.262385@d1.icnet>

Spytaj lekarza albo farmaceute.

> Ziołowe może są i bezpieczne, ale też nieskuteczne, z kolei leki
> "chemiczne" są raczej przeciwwskazane w ciąży.

Nie wszystkie. Ziołowe mają ułatwiać zasypianie (wyciszyć, uspokoić), a nie
sciąć z nóg.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

4. Data: 2006-09-06 16:32:05

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-06, o godzinie 0:12:38, użytkownik *Justyna N* napisał(a) w
wiadomości: <news:44fdf65c$1@news.home.net.pl>

> Ziołowe mają ułatwiać zasypianie (wyciszyć, uspokoić), a nie sciąć z nóg.

Są leki ziołowe uspokajające i nasenne, szkoda tylko, że sobie nie radzą
ani z jednym, ani z drugim.

Pink

5. Data: 2006-09-06 18:37:53

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości: <news:44fdf65c$1@news.home.net.pl>

> Są leki ziołowe uspokajające i nasenne, szkoda tylko, że sobie nie radzą

Widać wszystko zależy od wrażliwości. Mi wystarczy szklanka melisy żeby
zasnąć.

6. Data: 2006-09-06 22:04:36

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Pink*, która zaskrzeczała:

> Są leki ziołowe uspokajające i nasenne, szkoda tylko, że sobie nie radzą
> ani z jednym, ani z drugim.

Lek ziołowy marki "Żubrówka" radzi sobie z jednym i z drugim, ważne jest
tylko nastawienie pacjenta.

Nie żebym ten "lek" polecał...

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

[Porada] Zgrubienie na przedramieniu.
Wstydliwy problem
Plastyka a biometryczny paszport
Śmierdzące pierdy i duża ich ilość
homeopatia jednocześnie z med. tradycyjną?