Wstydliwy problem

1. Data: 2006-09-05 09:25:57

Temat: Wstydliwy problem
Od: "Grzegorz Rewilis" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z nadmierną potliwością w okolicy odbytu, gdziekolwiek siądę i gdy
doskwiera mi stres od razu pozostawiam za sobą mokrą plamę. Dokucza mi to już
od lat i rónie sobie z tym radzę. Najgorzej jest w gorące dni. Proszę was o
radę. Może jest jakiś preparat lub lek ktory mi pomoże?

2. Data: 2006-09-05 10:44:40

Temat: Re: Wstydliwy problem
Od: "Gośka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Rewilis napisał(a):
> [...]
> od lat i rónie sobie z tym radzę. Najgorzej jest w gorące dni. Proszę was o
> radę. Może jest jakiś preparat lub lek ktory mi pomoże?

Czy próbowałeś używać talku kosmetycznego?

3. Data: 2006-09-05 10:49:45

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy próbowałeś używać talku kosmetycznego?

Nie a czy jest to skuteczny sposób? Słyszałem tez coś o Etiaxilu ale to chyba
tylko dla kobiet i tylko na skórę pod pachami.

4. Data: 2006-09-05 11:55:21

Od: "Gośka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisał(a):
> Nie a czy jest to skuteczny sposób?

Nie wiem, czy napewno. Natomiast talk był używany już przez nasze
babki, a większość z nas jako niemowlęta była posypywana talkiem,
żeby zapobiec odparzeniom i otarciom.
Talk dobrze chłonie wilgoć.
http://www.alejahandlowa.pl/index.php?t=p,1223642

5. Data: 2006-09-05 14:36:13

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Etiaxil dobrze działa i pod pachami i na stopy niezależnie od płci. Na pewno
zadziała tam w innym miejscu tylko, żeby nie smarować śluzówki (ona zresztą
potu nie wydziela) !
Jacek

Plastyka a biometryczny paszport
Śmierdzące pierdy i duża ich ilość
homeopatia jednocześnie z med. tradycyjną?
bialko w moczu
A może ryby widzą jak rentgen, lub USG?