cięcie szyby

1. Data: 2007-01-05 00:33:08

Temat: cięcie szyby
Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś opisać w kilku zdaniach procedurę wycinania otworu w szybie? Szyba jest
już zamontowana do okna i nie mogę zdjąć ani szyby ani ramy z szybą bo za dużo
roboty dla mnie samego do tego. Nie widziałem w sklepach przyssawki do wyjęcia
wyciętego fragmentu szyby. Chyba będę musiał rozkręcić ramę gdy mi wycinany
fragment wpadnie do przestrzeni między dwiema szybami.

2. Data: 2007-01-05 06:35:55

Temat: Re: cięcie szyby
Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyssawki do wyjęcia wyciętego fragmentu szyby. Chyba będę musiał
> rozkręcić ramę gdy mi wycinany fragment wpadnie do przestrzeni między

Nie żartuj? Przyssawek nie ma w sklepach? A tak poważnie to szklarze mają
takie wielkie przyssawy. Widziałem jak montowali u mnie lustra. Pewnie
niektórzy wycinają takie otwory,ale nie jest to chyba tanie. Co do procedury
to na pewno oglądałeś serial o Arsen Lupin? :-)

3. Data: 2007-01-05 06:47:43

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz to sam robić po raz pierwszy to zapomnij, że się uda. Poćwicz
najpierw.
1 rysuje się kółko i nacina
2 wnętrze kółka nacina się w kretkę i wyłamuje po kawałku
Jeżeli kółko jest duże to można spróbować bez "kratki" tak jak na filmach
zapewne widziałeś
Jacek

4. Data: 2007-01-05 07:18:48

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

neg <n...@n...pl> wrote in news:enk6c5$eqf$1@aioe.org:

A moze dla wlasnego drowia i spokoju zlec to komus kto ma narzedzia i
wiedze?

e-Shrek

5. Data: 2007-01-05 09:49:53

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma być kółko. Element jaki chcę wyprowadzić za okno jest prostokątny o
wymiarach 6 x 21 cm i nie przejdzie przez ramę okna ani przez gruby mur więc
poradzono mi wyciąć szybę. Dwa boki elementu planuję dać na samą ramę w rogu, żeby
było mniej cięcia. Kupiłem w OBI nacinarkę stalową do szyb tej grubości. Później
uszczelnię go silikonem do szyb.

6. Data: 2007-01-05 12:24:03

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w rogu, żeby było mniej cięcia. Kupiłem w OBI nacinarkę stalową do szyb
> tej grubości. Później uszczelnię go silikonem do szyb.

No to się uśmiałem... ale jeśli mimo wszystko uda Ci się to daj znać,stawiam
browarka

7. Data: 2007-01-05 15:08:12

Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachciarach)@buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

zeby wykonac takie wyciecie musisz zdemontowac okno bez tego sie nie da tzn
moze sie komus uda ale ryzyko pekniecia szyby jest bardzo duze, poza tym
jesli to jest okno z podwojna szyba (termoizolacyjne) to zapomnij , zeby
odlamac szklo musisz je postukac z drugiej strony jesli szyba jest podwojna
to nie masz takiej mozliwosci i jedyne co mozesz zrobic to nawiercic otwor w
obydwu szybach na wylot zrednicy ok 10 mm i pozniej kupic taka pilke do
szkla z korundem i milego pilowania :) moze do wielkanocy wyjudlasz
upragniony otwor ;)

8. Data: 2007-01-05 17:11:22

Temat: Re: cie^cie szyby
Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rama jest na podwójną szybę ale daje się rozkręcić (dla mycia szyb), tak że do
pojedynczej szyby da się dostać.

Automat do pieczenia chleba - gdzie czesci zamienne ?
Odkurzacz z workiem czy bez?
CZY DAC FOLIE NA WEŁNE
przegląd pieca przepływowego gazowego
meble holenderskie(wawa) gdzie?