ciecie winorośli

1. Data: 2004-06-25 09:08:22

Temat: ciecie winorośli
Od: "krycha" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla tych co to niedawno pytali się jak ciąć winoroślą i kiedy,
co to są pasierby i łozy
polecam "Działkowiec" 07/2004 str. 26 i 68.

pozdrawiam Krycha
P.S. Mam nowy adres , bo onetowy nie działa.

2. Data: 2004-06-25 10:28:18

Temat: Odp: ciecie winorośli
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@d...zkz.com.pl...
> Dla tych co to niedawno pytali się jak ciąć winoroślą i kiedy,
> co to są pasierby i łozy
> polecam "Działkowiec" 07/2004 str. 26 i 68.

A ja nie polecam! Takiego ble-ble o winoroślach już dawno nie czytałem,
:-(((
Że też AR we Wrocławiu pozwala niedoukom publikowac takie brednie....
Ewa! Nie mozesz z tym zrobić porządku? Opinię Twojej Alma Mater to szarga.
:-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz (wnerwiony)

3. Data: 2004-06-25 11:36:34

Temat: Re: ciecie winorośli
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cbgutr$sg9$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> A ja nie polecam! Takiego ble-ble o winoroślach już dawno nie
> czytałem, :-(((

Hejka. Ładne zdjęcia, ładne rysunki. :-) Mnie się podoba ten
artykuł, bo na winoroślach się nie znam i tak. ;-)

> Że też AR we Wrocławiu pozwala niedoukom publikowac takie brednie....
> Ewa! Nie mozesz z tym zrobić porządku? Opinię Twojej Alma Mater to
> szarga. :-(

Komendancie nie siej zgorszenia, jak możesz Ewę posądzać, że jakiś
''wysrol'' jest jej Alma Mater. :-(
Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki

4. Data: 2004-06-25 11:42:43

Temat: Re: Odp: ciecie winorośli
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> [...]
> Że też AR we Wrocławiu pozwala niedoukom publikowac takie brednie....
> Ewa! Nie mozesz z tym zrobić porządku? Opinię Twojej Alma Mater to

Januszu, dyc to nie moja Alma Mater :-)
Ja jestem uniwerek, a nie wysrol :-)
A ze im szarga.. no coz, nie pierwszy i (obawiam sie) nie ostatni raz..
Szlachetna sztuka strzyzenia winogron jest wiedza wyzsza i tajemna, nie
kazdy jest w niej biegly. Nie denerwuj sie, tylko napisz sprostowanie
:-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. wreszcie wakacyjna, wolna i z planami ogrodkowymi
:-)
PS. Wszystkie zalegle obiecanki w przyszlym tygodniu beda wyslane :-)

5. Data: 2004-06-25 12:19:32

Temat: Odp: Odp: ciecie winorośli
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> Januszu, dyc to nie moja Alma Mater :-)
> Ja jestem uniwerek, a nie wysrol :-)
Ojej! Przepraszam bardzo! To z tego wnerwienia.... :-(
> :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz. wreszcie wakacyjna, wolna
??? A Kol. Małżonek co? :-)))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-06-25 13:31:20

Temat: Re: Odp: Odp: ciecie winorośli
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in news:cbh5a0$agj$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> ??? A Kol. Małżonek co? :-)))))))

Ajaj, wolna od skubentow :-)
Kol. Malzonek trwa na posterunku :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. kanikułowa :-)

7. Data: 2004-06-28 07:15:56

Od: "krycha" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
(...)
> A ja nie polecam! Takiego ble-ble o winoroślach już dawno nie czytałem,
> :-(((
(...)

Nie nerwujsia :-)
Na stronie 68 bardzo ładnie jest pokazane
co to łoza, pasierb, wąs itp. :-)

pozdrawiam Krycha

8. Data: 2004-06-30 23:12:55

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:v...@d...zkz.com.pl...

> Nie nerwujsia :-)
> Na stronie 68 bardzo ładnie jest pokazane
> co to łoza, pasierb, wąs itp. :-)
Nie obrazki mnie złoszczą tylko brednie w tekście. :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

Dlaczego?
Cebule tulipanów