ciekawa jestem Waszej opini nt fryzjerstwa

21. Data: 2007-07-13 11:19:13

Temat: Re: ciekawa jestem Waszej opini nt fryzjerstwa
Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Fri, 13 Jul 2007 12:40:39 +0200, istota
zwiewna znana jako Krystyna Chiger napisała:

> I to właśnie ma widzieć fryzjer, sposoby cięć jednak się zmieniają a
> fryzjer ma wiedzieć, do kogo pasuje klasyka, a do kogo dredy :)

Ja tam wolę tym onym fryzjerom to powiedzieć jednak ;-)
Ale za to z kolorem można poszaleć nieco, bo lubię ostre kolory włosów.

> I to też ma wiedzieć fryzjer. Ma znać się na gatunkach włosów. Nie
> znoszę lakieru i jeżeli czasem muszę pójść do obcego fryzjera zaczynam
> od "lakieru ani kropelki". No i jeden pan fryzjer powiedział, że w
> wiekszości wypadków lakier służy do zatuszowania kiepskiego strzyżenia.

Również wolę poinformować, że ten przedziałek, to nie mój wymysł, tylko
moich włosów i możemy spędzić tu 3h i zużyć 2 butle lakieru, a on nie
będzie w innym miejscu. :-)

> Aa, bo on był "kreatywny", nie kreatywny. Przy każdej zmianie fryzjer ma
> mi opowiedzieć o co w tym chodzi i pokazać odpowiedni obrazek, bo może
> się okazać, że chociaż to wszystko niby do mnie pasuje, to zwyczajnie mi
> się nie podoba.

Nie spotkałam jeszcze fryzjera, który sam z siebie coś mądrego by
zaproponował, jeśli chodzi o cięcie. Fryzura np. na wesele, czy kolor -
tak. Ale cięcie nie. Więc ja bardzo fryzjerów pilnuję, bo po prostu nie
mam zaufania do nich.

Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

22. Data: 2007-07-13 12:06:13

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Felinity wrote:
(...)
> [...]
> zaproponował, jeśli chodzi o cięcie. Fryzura np. na wesele, czy kolor -
> tak. Ale cięcie nie. Więc ja bardzo fryzjerów pilnuję, bo po prostu nie

Od kiedy mam króciutkie włosy sposób cięcia proponuje fryzjerka.
I jak dotąd zawsze trafia :) Kolorystkę też - i to bezinteresownie,
bo farbuje sama.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

23. Data: 2007-07-13 12:51:19

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Fri, 13 Jul 2007 14:06:13 +0200, istota
> [...]

> Od kiedy mam króciutkie włosy sposób cięcia proponuje fryzjerka. I jak
> dotąd zawsze trafia :) Kolorystkę też - i to bezinteresownie, bo farbuje

Kiedyś jak się odważę, to przygotuję pokaz swoich nietrafionych fryzur z
młodszych lat. A za każdym razem fryzjer zachwycony był - gorzej ze
mną ;-)

Ja w za krótkich źle wyglądam (choć doceniam praktyczność tego
rozwiązania), bom duża dziewczyna i mi nie pasują krótkie włosy (żadnych
dobrych rad - to zostało sprawdzone niejednokrotnie! ;-) ). A jak się
fryzjer pomyli, to niestety nie wydłuży mi włosów. No i stąd moje
wszelkie obawy. :-)

Pozdrawiam,
Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

24. Data: 2007-07-13 12:58:03

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Felinity wrote:
(...)
> Ja w za krótkich źle wyglądam (choć doceniam praktyczność tego
> rozwiązania), bom duża dziewczyna i mi nie pasują krótkie włosy (żadnych
> dobrych rad - to zostało sprawdzone niejednokrotnie! ;-) ).

Jak dla mnie wystarczy, że źle się w takich czujesz. Nie da się dobrze
wyglądać, jezeli sama sobie się nie podobasz.

> A jak się
> fryzjer pomyli, to niestety nie wydłuży mi włosów. No i stąd moje
> wszelkie obawy. :-)

Rozumiem, jakby mnie ktoś uszczęśliwił lokami, to też potrwałoby zanim
bym się ich pozbyła :) Na szczęście nikt się nie odważył bez pytania.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2007-07-13 13:07:16

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Fri, 13 Jul 2007 14:58:03 +0200, istota
> [...]

> Jak dla mnie wystarczy, że źle się w takich czujesz. Nie da się dobrze
> wyglądać, jezeli sama sobie się nie podobasz.

No od razu widać, że kociara, rozumie bez słów... ;-)

> Rozumiem, jakby mnie ktoś uszczęśliwił lokami, to też potrwałoby zanim
> bym się ich pozbyła :) Na szczęście nikt się nie odważył bez pytania.

Ja chyba wyglądam na niegroźną w takim razie... ;-)

--
A te krótki to ja sama chciałam. Tak o.

26. Data: 2007-07-13 13:22:40

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Kama" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> pachnie

> To bzdura z tymi zimnymi palcami - objaw złego krążenia...

To może tamten miał nie pobudzone ;-)
No, ale trudno było oczekiwać, że mój widok mu pobudzi :-D

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

27. Data: 2007-07-19 13:17:23

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robi napisał(a):
> a teraz pytanie z innej beczki. chciałabym żebyście mi odpowiedziały, ale
> tak szczerze czy jeśli miałybyście skorzystać z usług fryzjerskich to
> wolałybyście faceta fryzjera czy kobiete fryzjerkę.
> interesuje mnie Wasza opinia poneważ przymierzam się do otwarcia salonu
> fryzjerskiego

kobieta. jakoś nie chcę, żeby mnie jakikolwiek mężczyzna oglądał w takim
stanie ;)

Re: klej do rzęs
gdzie w Poznaniu opalanie natryskowe?
dobry sprawdzony krem
biała torebka :)
Polećcie jakieś SPA lub wellness na Śląku, Małopolsce, Dolnym Śląsku