ciekawe rosliny

1. Data: 2000-04-11 03:32:22

Temat: ciekawe rosliny
Od: a...@p...com.pl (Andrzej Wende) szukaj wiadomości tego autora

Czesc o Grupo!
Mam pytanie: Czy platan na dzialce to ciekawa roslina?
Zobaczylem go w jednym ogrodnictwie i mnie zaitrygowal, chocby z
powodu,ze " pani siadzie z panem". Mam dzialke 30 x 70m i chcialbym go
posadzic na 67 metrze dzialki. Jestem ciekaw opinii ludzi swiatlych.
Pozdrowienia
A.W.

2. Data: 2000-04-11 07:02:35

Temat: Re: ciekawe rosliny
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem swiatlym czlowiekiem, wiec moja opinia moze Cie nie
zainteresuje, ale dla mnie i wierzba krucha czy biala moze byc ciekawa
roslina, podobnie tez sosna pospolita. Ciekawa roslina to nie musi byc
przeciez Drzewus exoticus, wazniejsze jest jak wyglada, co powoduje, ze jest
ciekawa. Z bolem ogladam teraz pniaki po pieknych wierzbach wycietych tej
zimy w mojej okolicy, a byly to bardzo ciekawe pokrojowo i piekne rosliny.
Nie wiem, czy dorownal by im jakis platan, ambrowiec czy co innego.

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

3. Data: 2000-04-11 17:24:43

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie: Czy platan na dzialce to ciekawa roslina?
Super ciekawa ale jest delikatny i egoista, nie przepada za towarzystwem w
promieniu 15-20 metrów [inne drzewa] dopiero wtedy rośnie piękny. Ale czy
warto poświęcać działkę dla jednej rośliny?!
pozdr jerz

4. Data: 2000-04-13 04:03:10

Temat: Odp: ciekawe rosliny
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Opejda" <o...@p...com> napisał w wiadomości
> Nie jestem swiatlym czlowiekiem,

Tyle lat pobytu na grupie i jeszcze do tego nie doszło? :-)

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2000-04-13 07:13:40

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> wrote in message

> Użytkownik "Andrzej Opejda" <o...@p...com> napisał w wiadomości
>
> Tyle lat pobytu na grupie i jeszcze do tego nie doszło? :-)

Ech Krzysiu, raptem tylko 1 albo 2, a dla mnie to za malo. To pewnie
dlatego, ze rzadko zagladam i nie wszystkie listy czytam - jak zaczynam
czytac wszystkie to zaraz przypomina mi sie "Cyberiada" Lema, a podobnego
losu jak chciwiec z tej ksiazki na informacje, chcialbym jeszcze uniknac.
Bawienie sie Internetem zas ku temu zmierza.

6. Data: 2000-04-17 08:05:27

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wrocilem z Frankfurtu n. Menem. Tam platany rosna stadami i wygladaja
niezle (gdyby nie to, ze sa poprzycinane). W Lodzi tez rosnie kilka w gesto
zadrzewionym parku przy Piotrkowskiej :-/

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

Zaproszenie.