[ciekawostka] miskant cukrowy ...

31. Data: 2003-06-08 15:00:12

Temat: Re: [ciekawostka] miskant cukrowy ...
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie bylem i nie pojde
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pójdziesz!!!!!!!Właśnie mianowano mnie egzekutorem,ha!

Pozdrawia boletus

32. Data: 2003-06-08 15:06:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bladzisz bo nie masz porownania
> no i koniecznie chcesz poszpanowac "mieniem' bambusa
> :)
> chyba bede musial Tobie podarowac jakas sadzonke
> ze swoich bambusow
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>
> Wiesz co?Wymieniliśmy 87 postów na ten temat
i wreszcie zrozumiałeś o co biega:)
ciepło,ciepło,.....gorąco będzie,kiedy paczka dojdzie:))

Pozdrawia boletus

33. Data: 2003-06-08 15:22:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>A jak odróznić M. sacchariflorus od M. sinensis ?

Stuprocentowo? - nie wiem. Wg. jednej ksiazki o trawach - M. sinensis ma
kwiatostany po przekwitnieciu szarosrebrzyste, a M. sacchariflorus -
srebrzystobiale.

>sinensis ("Purpurescens", "Variegata", "Zebrinus")

Wg. tej samej ksiazki (plus troche moich przypuszczen) M.sinensis 'Zebrinus'
to M.sinensis 'Strictus'.

Co do prawdopodobnego slodkiego smaku - moga go miec, moim zdaniem, wnetrza
mlodych pedow lub klacza. Nie sprawdzalem jednak.

Pozdrawiam,
Bpjea

34. Data: 2003-06-08 15:25:14

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>Jest, jest, wła?nie jadłam smażone kwiatostany czarnego bzu w cie?cie
>nale?nikowym. Nawet dobre :-) Polecam.

Dwa lata temu tez jadlem. Potwierdzam, ze dobre (*) :)

Pozdrawiam,
Bpjea

_________________________
(*) - byle bez grubych szypulek

35. Data: 2003-06-08 16:23:57

Temat: Odp: [ciekawostka] miskant cukrowy ...
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bbvndj$5lf$...@a...news.tpi.pl...

> Stuprocentowo? - nie wiem. Wg. jednej ksiazki o trawach - M. sinensis ma
> kwiatostany po przekwitnieciu szarosrebrzyste, a M. sacchariflorus -
> srebrzystobiale.

Trzeba będzie przyjrzeć się jesienią :-) Ale czy ja srebrzystobiałe od
srebrzystoszarych odróżnię ?

> Wg. tej samej ksiazki (plus troche moich przypuszczen) M.sinensis
'Zebrinus'
> to M.sinensis 'Strictus'.

Ja się będę trzymać nazwy "Zebrinus" bo się przyzwyczaiłam :-)

> Co do prawdopodobnego slodkiego smaku - moga go miec, moim zdaniem,
wnetrza
> mlodych pedow lub klacza. Nie sprawdzalem jednak.

Wnętrza pedów też próbowałam . Pozostały kłącza do degustacji.
--
Pozdrawiam, Kaśka

36. Data: 2003-06-08 18:56:00

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:bbshd1$buc$...@n...news.tpi.pl...

> Jest, jest, właśnie jadłam smażone kwiatostany czarnego bzu w cieście
> naleśnikowym. Nawet dobre :-) Polecam.
> --

Mogę prosić o przepis?
Bo ja mam tych bzów 7 szt... i to dorodnych, kwitną jak szalone...

Pozdrawiam
Marta

37. Data: 2003-06-08 22:17:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba będzie przyjrzeć się jesienią :-) Ale czy ja srebrzystobiałe od
> srebrzystoszarych odróżnię ?
:)
hm
a jak jest z plociowoscia miskantow
?
jako trawy sa rozdzielnoplociowe
i tak jak powinno byc
samiczki maja ladniejsze i bardziej trwale "kitki"
:)

38. Data: 2003-06-08 22:17:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Pójdziesz!!!!!!!Właśnie mianowano mnie egzekutorem,ha!

:)
nie bylem
wlasnie wrocilem z panderozy
:)

39. Data: 2003-06-08 22:30:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> nie bylem
> wlasnie wrocilem z panderozy
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>
> Temat zakończony,wracamy do plewienia:)

Pozdrawia boletus

40. Data: 2003-06-09 22:35:48

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>Trzeba będzie przyjrzeć się jesieni? :-) Ale czy ja srebrzystobiałe od
>srebrzystoszarych odróżnię ?

Wystarczy, ze beda nieznacznie rozne. Ja mam albo chinskiego albo cukrowego
dlatego nie moge porownac.

>Wnętrza pedów też próbowałam . Pozostały kł?cza do degustacji.

Widze, ze nie proznujesz :) Chyba nie beda u Ciebie kwitly w tym roku...
Mozliwe, ze w ogole nie sa slodkie - wtedy cale smakowanie na darmo - a
nazwa gatunkowa odnosi sie do czegos innego (np. podobienstwa ksztaltu do
innego, slodkiego gatunku - zgaduje). Tak czy inaczej klacza zawieraja
przypuszczalnie skrobie. Jesli dojdzie do jej przynajmniej czesciowego
rozpadu na cukry proste wtedy slodycz sie pojawi.

Pozdrawiam,
Bpjea

Co to za odmiana winorośli??
[OT] Pies ogrodowy
Trawa gazonowa
[długie] ogród angielski( ?) -lektury, portale,strony ???
Lidia