ciekawy dodatek do Avanti

1. Data: 2005-11-29 08:30:09

Temat: ciekawy dodatek do Avanti
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście wyrażam zdanie, jak zwykle, lajkonika w sprawach urodowych :).
Do Avanti dołączyli katalog perfum, który osobiście uważam za bardzo
pomocny, w końcu wiem, jakie perfumy jak się określa i które się stosuje na
dzień, które na wieczór itp. Jeśli ktoś jest równie niedoinformowany w
sprawach perfum to polecam. I jeszcze napisane jest, czym się różni woda
toaletowa od perfumowanej i jeszcze inne ciekawe rzeczy.
Ja tam się wiele dowiedziałam :).

Maja

1. Data: 2005-11-29 09:13:42

Temat: Re: ciekawy dodatek do Avanti
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawach perfum to polecam. I jeszcze napisane jest, czym się różni woda
> toaletowa od perfumowanej i jeszcze inne ciekawe rzeczy.

szkoda ze dodatek jest nie pelny, z bledami ,itp wiecej dowiesz sie
wchodzac na wizaz.pl forum perfumy:)
p.

1. Data: 2005-11-29 10:25:56

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana"
> szkoda ze dodatek jest nie pelny
Pelny? Tzn nie zamiescil katalogu tysięcy perfum jakie powstawaly dziesiatki
lat?

> z bledami
A konkretnie?
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-11-29 10:44:44

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pelny? Tzn nie zamiescil katalogu tysięcy perfum jakie powstawaly
> dziesiatki lat?

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=84072

warto poczytac:)
p.

piersiowe cwiczenia ;)
Re: Ultra nawilzacz ?
Gdzie sie podzialy 'Ladne rzeczy' sklep SH Wroclaw?
Secret D'Essences - Yves rocher
krem na zime