ciemiernik

1. Data: 2005-02-18 08:33:52

Temat: ciemiernik
Od: "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ciemiernik korsykański to odmiana, która mozna uprawiać w gruncie na
wschodzie Polski?
Kupiłam i nie wiem czy dobrze zrobiłam
Pozdrawiam, Monika

2. Data: 2005-02-18 10:50:59

Temat: Re: ciemiernik
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ciemiernik korsykański to odmiana, która mozna uprawiać w gruncie na
> [...]

Witam,
ciemiernik korsykański - zimozielona bylina rosnąca do 60 cm.Tworzy
krzaczaste lub wzniesione kępy.Kwiaty kielichowate bladożółtozielone
`srednicy ok 4 cm, wytrzymuje mrozy do -18 stopni.
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-02-18 11:22:09

Od: "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzaczaste lub wzniesione kępy.Kwiaty kielichowate bladożółtozielone
> `srednicy ok 4 cm, wytrzymuje mrozy do -18 stopni.

Dzieki Bogusiu:) Wyczytałam to wszystko w goglach, prócz własnie informacji
o stopniach. To właśnie te stopnie mnie niepokoiły bo korsykański ... zeby
on był alaskański to bym sie nie martwiła:)
Raz jeszcze dziekuje, Monika

4. Data: 2005-02-19 15:27:08

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam.
> Czy ciemiernik korsykański to odmiana, która mozna uprawiać w gruncie na

Mój rośnie na północy czwarty rok i ma się bardzo dobrze,gorzej z młodymi
siewkami ,mało ich daje.
Właśnie ma się do kwitnienia :-)

Pozdrawiam TeresaR

ogrodowe wpadki